Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fest lokaler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en ide om at købe/leje lokaler til brug for primært festudlejning. Er der nogen som kender nogle gode sider hvor man kan finde egnede boligemner - som boligsiden.dk ( for private boliger).

Er der forskellige krav eller regler der skal efterleves inden for dette ? Her tænker jeg jo der kunne blive lidt støj, eller måske krav til køkken , toilet faciliteter eller lignende.

Jeg eftersøger også ideer til hvad man kunne bruge lokalerne til imellem festudlejningerne - disse vil jo primært ligge lørdag/søndag, og så står de jo ubenyttet resten af ugen. Det kunne jo være rart at optimere lidt, så forslag modtages med tak.

Jeg har selv flere gange ledt efter udlejningslokaler, så tro generelt der er mangel på dette, og kunne man lave et godt opsæt hvor også mad, drikke, personale kunne leveres til festen, kunne det være en god forretningside - eller hvad tror i ....

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Du kan jo også overveje løsning 2 - nemlig at købe et festtelt. Så kan du også arrangere spændende fester med forskellige lokationer.

Ellers god jagt på lokaler hvis ovenstående "festlokale" ikke kan bruges.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej ikke lige det jeg søgte , men tak for forslaget.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine krav?
Belligenhed? Størrelse? Max Pris? Stand?

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det har jeg  ikke lagt mig fast på. Men lokaler i størrelsen op til 100-120 gæster.

Stand ? sådan ok standard til mellemklassen. Ordentlige toilet og køkken faciliteter.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Men vil du have et decideret værtshus/Bodega eller vil du ombygge et hus/større bygning?

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej ikke værtshus, men lokaler som kan benyttes til udlejning til fødselsdage, fest, måske kursus.

Det kunne være nedlagt erhverv, hvor der er stort rum + toilet/køkken.

Måske behov for mindre renovering.

Mvh

jesper

www.sliknet.dk

 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige en note om madlavningen:

Hvis de private selv skal lave maden, så er steder med et almindeligt køkken nok.

Skal dit personale derimod producere maden på stedet, så husker jeg noget om at der skal være et reelt industrikøkken, med meget konkrete krav.

Lokaler:

Der må være masser af udlejere af erhvervsejendomme, der står på spring i øjeblikket for at afsætte lokaler.
Endvidere kunne du være så snedig, at lave kontrakten, så den kun gælder i weekenden, og du dermed ikke betaler for lokalerne mandag-torsdag.

Vil du have et fast sted, eller bare forskellige, du kan leje dig ind på, på ad hoc basis? 

Med venlig hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde forestillet mig at folk får lavet mad ude ( jeg har gode forbindelser til det), så køkkenet skal blot være så man lige kan komme til , ikke mindst med drikkevarer.

Ideen var egentlig at købe faste steder og så leje ud, men hvis det andet med kun at booke datoer er muliget, så vil jeg da se på det også.

Jeg har kigget efter erhvervslejemål, ville også tro der var massere, men ikke fundet det store, hvorfor jeg også efterspurgte evt. samlesider for sådanne.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)