Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelsesfrist

Side 6 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grunk,

Der dukker - desværre - med jævne mellemrum firmaer om, der forsøger at forsøger at "luske" ekstra-betalinger ud af deres kunder ved gentagne gange at få korrespondance, opsigelser mv., som går dem imod, til at forsvinde.
 
Hold fast ved, at du har afsendt en opsigelse, og at du har afsendt den rettidigt.
 
- og check så lige aftale med dem. Der kan jo f.eks. være aftalt en uopsigelighedperiode, hvor kun den første del af perioden er gratis.
 
Hvis du har indgået en sådan aftale med firmaet, ja, så må du jo betale for ydelsen i hele/resten af uopsigelighedsperiode, og aftalen kan så først ophøre, når uopsigelighedsperioden er udløbet.
 
Husk altid "at læse alt det med småt", når du indgår en aftale. Som erhvervsdrivende forventes du at kunne forstå indholdet af de aftaler, du indgå - og den "Mr. Bean"-beskyttelse forbrugere har i lovgivningen, har man (næsten) ikke som erhvervsdrivende. Ja, det var bare et simpelt, men velmenende råd, som måske ikke lige er relevant for dig i denne situation.
 
Du må selvfølgeligt gerne ringe mig op for - helt uforpligtende - lige at tale om problemet.
 
Mvh - og fortsat god "fornøjelse"
 
Karsten
 
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Grunk hvis du har en advokat du kan trække på i familien, så prøv at tale med ham/hende - vedkommende kan måske sende et brev til K2M og så kan det jo være at de trækker sig som i Ditlevs tilfælde.

Det er hvad jeg ville gøre, jeg er ikke jurist, men det er stensikkert at jeg ikke vil godtage deres krav når jeg ved at jeg har sent e-mail rettidigt og når der i øvrigt er så mange andre der kan bekræfte at K2M også har afvist deres rettidige opsigelser.

Der burde findes en eller anden måde at få "luget ud" i den slags firma''er, de er jo kun med til at dræbe de små der prøver på at komme på benene
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har noteret mig, at der foreligger en del indlæg på nærværende forum vedrørende salgsmetoderne hos key2more.dk.

I forbindelse med en verserende sag på undertegnedes advokatkontor søger jeg beretninger fra forretningsdrivende, som er blevet kontaktet af key2more.

Det tyder på, at key2more systematisk fortæller nye kunder, at de vil blive kontaktet inden prøveperiodens udløb mhp. afklaring af, om aftalen skal fortsætte mod betaling.

Imidlertid ringes kunden ikke op og glemmer derved let opsigelsesfristen, som i øvrigt er angivet noget tvetydigt i aftalegrundlaget.

Da key2more i den verserende sag fastholder, at de ikke lover nogen at kontakte kunder inden opsigelsesfristens udløb, hører jeg meget gerne om andre har haft samme oplevelse som min klient.

Det vil tillige være en fordel, såfremt dem, som eventuelt måtte have oplevet noget tilsvarende vil være villige til at afgive vidneforklaring under en eventuel senere retssag.

Jeg hører meget gerne fra alle, der er interesserede i at dele deres oplysninger på e-mailen jn@advokat-schack.dk.

På forhånd tak.
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg er også i klørerne på k2m jeg er så gal på dem at jeg er ligeglad hvad det vil koste mig hvis jeg taber i en eventuel retsag kun får at blive hørt de mener jeg skylder dem 19370 kr + rykker gebyr for åbenbart 2 link på deres hjemmeside under interresse og B2B men da jeg snakkede med sælgeren (åbenbart Michael EJERN af k2m ) sagde jeg højt & tydeligt at mit firma ikke henvente sig til firmare KUN Privat men nej nej han snød mig og fik mig til at skrive under på det jeg troede var prøve perioden men faktisk var et abonoment på 52 uger x 2 - ALDRIG jeg ville skrive uder på sådan noget men det gjorde jeg aligevel SNYDT som jeg var.
så nu hænger jeg der og føler det er min skyld at jeg skylder snart 20000 kr væk til et firma for ingenting - jo der var lige en deadline der skulle overholdes jo.
Men nu venter jeg til inkasso sender et brev til mig så vil jeg kontakte dem og fortælle min historie fordi ingen anden kan hjælpe mig - forbrugerstyrelsen sender mig til annoncehajerne og de kan heller hjælpe-  HJÆLP Kenni 25113380
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenni

Jeg har meldt mig under fanerne hos JN, du kan se hans indlæg på denne side, og det vil jeg også opfordre dig til at gøre.  Jo flere vi står sammen jo bedre.
 
Men hold modet oppe, og lad vær med at fortvivle, det er godt nok mange penge, og jeg har også talt med personalet(jeg vil ikke nævne navne), og det lyder som om de bliver presset ud i en forretningsform som de personligt ikke er enige i, og hvorlænge tror du at man kan drive en virksomhed med disse metoder ?.  Så jeg er overbevidst om at K2M kommer til fornuft, og vælger at lade ret være ret, da det er det eneste alternativ.
 
 
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg henviser til mit tidligere indlæg vedrørendem beretninger fra andre kunder hos k2m.dk i forbindelse med en verserende sag.

Tak for de mange tilbagemeldinger, jeg har modtaget. Jeg har hørt en del beretninger fra brugere her på forummet, ligesom jeg har modtaget besked om yderlige et dusin personer, som kan fortælle en tilsvarende historie.

Jeg skal her kort ridse strategien op: Når en skriftlig aftale er suppleret af mundtlige aftaler med en telefonsælger, er det naturligvis meget svært at bevise, at der gælder særlige forhold. Imidlertid er det ikke nødvendigt i en retssag at bevise alting 100 % - hvis man kan tilstrækkeligt sandsynliggøre et forhold kan retten anse det som bevist.

Da der efterhånden er en hel del, der har erklæret sig parat til at møde op og afgive vidneforklaring i den aktuelle verserende sag, øges chancerne for at vinde sagen markant.

Jeg skal pointere, at såfremt det blot en gang kan dokumenteres, at der anvendes de her på forummet omtalte salgsmetoder, vil en dom herom være til stor støtte for alle andre i samme situation.

Jeg kan derfor kun opfordre til at, så mange som muligt deltager med deres beretning.

Når jeg har et nærmere overblik over sagens videre forløb, skal jeg vende tilbage med en opdatering.

Med venlig hilsen

Jesper Nielsen
Fra Århus C
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg sidder selv, som mange herinde, med samme problem omkring K2M, altså hvor jeg rettidigt har opsagt mine bannere på deres side, men hvor denne opsigelse "aldrig er nået frem", og hvor de nu hævder at jeg skylder dem lidt under 20.000. Penge jeg selvfølgelig på ingen måde har tænkt mig at betale.
 
Jeg synes det er positivt at så mange melder ud omkring deres egne oplevelser og problemer med K2M, det gør bare sagen stærkere for os alle sammen, og jeg er af den opfattelse at vi har en god sag, hvis det skulle komme så vidt. Jeg har allerede kontaktet Jesper, og jeg har indvilliget i at vidne mod K2M, hvis hans klient skulle ende i en retssag. Det gælder nu enhver af jer andre, hvis I skulle blive stævnet - så er I mere end velkommen til at kontakte mig. Jeg håber alle melder ud hvordan de enkelte sager forløber sig, så vi kan følge lidt med i udviklingen.
 
Med venlig hilsen
Brian Holmgård Kristensen
 
PS: Så faldt jeg over en K2M annonce her på siden - nederst under de sponsorede Google-links - er dette ikke en smule misvisende? :) (ved selvfølgelig godt det ikke er noget indehaveren kan styre)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er dejligt at se så mange melder sig på banen og vil hjælpe dem hvor det endnu ikke er for sent.

Misforstå mig ikke - jeg synes ikke det er dejligt at se at K2M rent faktisk har fået skovlen under så mange, jeg synes det er sørgeligt at se en virksomhed i den grad udnytte nye iværksættere.

Hvad angår K2M annoncen så er det muligt at udelukke den via AdSense, og det har tidligere været oppe til debat her på siden. Argumentet for at beholde den den gang var at der ingen tårer røg for at K2M fik lov til at betale lidt annoncepenge til Amino, hvilket jeg udmærket kan forstå.
Dog må jeg også melde mig på banen om at det er lidt misvisende - hellere lade være med at få deres penge, og til gengæld undgå at risikere at nogen skulle hoppe i fælden på baggrund af at have set deres reklame her inde.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er: key2more.dk domænet blacklistet, sig til hvis i ser dem under andre domæner.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Man burde faktisk abonnere på deres nyhedsbrev og advare deres annoncører.
Det ville være en sweet hævn

Dbh Martin
Side 6 ud af 8 (74 indlæg)