Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelsesfrist

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er skide godt. Du skal også blackliste k2m.dk - den findes stadig på siden :)
 
En overgang overvejede jeg at høste e-mail adresser på alle de "kunder" de har på siden, og så skrive en sød lille e-mail omkring K2M''s forretningsmetoder - selvfølgelig 100% objektivt (eller noget)... det ville også være sweet.
 
Mvh,
Brian
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er den også blokeret, tak :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

 
Jeg har et spørgsmål som måske er besvaret tidligere i denne tråd, men den er altså ret lang:-)
 
Hvem er egentlig personkredsen bag key2more. Er der nogen der ved det?
 
Baggrunden for spørgsmålet er at deres forretningsmetoder ligner et par af dem vi er stødt på undervejs indenfor de sidste 6-7 år.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
plbrake.dk
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen,

 
Så ryger vi på den igen. Efterhånden er der mange der har fortalt historier om Key2More og deres opsigelser. Jeg har i går modtaget en brev fra Advokatfirmaet Klaus Ewald i Odense som på vegne af Key Info (Key2More) vil inkassere beløbet som med renter, inkassomkostninger mv. er på 7.476,69 kr. Der er vedlagt et forslag til afdragsordning, samt en trussel om at hvis ikke jeg betaler beløbet inden 10 dage så vil sagen gå videre til retten - "hvor der vil bliver pålagt yderligere omkostninger".
Jeg har lidt svært ved at se om underskriften fra Advokaten overhovedet er "ægte" eftersom den ser ud som om den er udskrevet fra en printer.
 
Men hvad gør jeg nu? Jeg er efterhånden begyndt at blive lidt bekymret for at jeg bliver nødt til at betale disse penge, hvilket ikke ville være nogen speciel god julegave..
Jeg håber nogen kan hjælpe mig!
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Grunk,

Hvis du ikke allerede har gjort det, så synes jeg du skulle prøve at henvende dig til Jesper Nielsen, advokaten der tidligere har skrevet her i tråden. Hvis ikke ham, så en anden, men set ud fra hans kendskab til k2m og deres metoder tror jeg ikke at en snak med ham ville være dumt - tvært i mod.
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

Jeg har netop lige lagt røret fra en samtale med Jesper Nielsen. Nu bliver der sendt brev til Key2Info om at vi står en del virksomheder som vil danne fælles front hvis det skulle gå i retten. Og så håber jeg at det skræmmer dem væk for mit vedkommende. Jeg har en meget begrænset tid og det er ærgeligt at den skal gå med det her.
Men hvis ikke så kværker vi dem i retten!
 
Der kommer selvfølgelig mere status på sagen når jeg ved mere..
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved godt at tråden er ved at have nogen måneder på bagen, men det kunne være spændende at høre hvordan det endte for Grunk.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke 100% sikker på at sagen er ude at verden da jeg ikke har modtaget noget fra dem i lang tid. Men det at de ikke sender rykkere mere tager jeg dog også som et tegn på at de måske har droppet det. Så vidt jeg ved kører der en retsag mod dem i skrivende stund, som jeg dog ikke er en del af. Men det kunne da være spændende at høre hvad udfaldet blev af den. Jeg ved at der er flere mennesker herinde fra Amino som er en del af den retsag.
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hei Grunk

Kan jeg spørre hvorfor du ikke er en del av den rettsak da????

 

Kan fortelle deg at k2m har vært opptatt i Norge med rettsak mot meg 26.05.2006, fordi k2m trenger noen flagg saker så dem kan angripe slike som deg etter på!

 

Den sak der var holdt er ikke noe flaggship kan sies!

 

For dere som er advokater er det bare og søke i Norske rettssystemet f.eks på key2more  så dukker det nok opp et prosesskrift eller 2.

 

Som vanelig er jeg på http://www.icecone.dk/key2fornothing/ og skriver masse rart!

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa igen,

 

Så er der nyt i sagen. Mit firma er af 13. juli 2006 stævnet af Key2More og jeg har snakket med advokaten Jesper Nielsen som vil lave et svarskrift i sagen. Han repræsenterer pr. d.d. mit firma. Jesper har været yderst hjælpsom i sagen og jeg føler at vi har en god sag. Det er aftalt med civilrettet i Odense og alle sager hvor Advokat Schack (Jesper Nielsen) repræsenterer den sagsøgte skal sammenlægges til een sag. På den måde er jeg overbevist om at vi vinder sagen. Jesper har oplyst mig om at han har kontakt til ca. 100 firmaer som føler sig snydt at Key2More. Heraf er ca 25 blevet stævnet af k2m og disse forventes somsagt at blive sammenlagt til een sag. I takt med at der kommer flere firmaer til samt at kun ca 25% af de utilfredse firmaer er koblet på sagen, kan det nok godt gå lang tid før sagen kommer for retten. Men det passer mig egentlig også fint nok. Jo, flere vi er jo bedre.. )

Jeg kan kun opfordre folk til at tage kontakt til Jesper Nielsen hos Advokat Schack i Hillerød hvis de også føler sig snydt i sagen. www.advokat-schack.dk Tlf. 48 26 04 25.

Jeg vender igen tilbage når der kommer yderligere oplysninger i sagen..

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)