Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter FTP server plads for 1 gig fil og med ca. 3 gig trafik i 24 timer ASAP. Anyone?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for at uploade en 1 gig fil op på en FTP server og med ca. 3 gig trafik i 24 timer. Og jeg har brug for det NU! Er der nogen som kan hjælpe for et symbolsk beløb. Har prøvet at høre hos diverse webhoteller men det tager dem ca. 24 timer at etablere dette.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thomas1075:

Jeg har brug for at uploade en 1 gig fil op på en FTP server og med ca. 3 gig trafik i 24 timer. Og jeg har brug for det NU! Er der nogen som kan hjælpe for et symbolsk beløb. Har prøvet at høre hos diverse webhoteller men det tager dem ca. 24 timer at etablere dette.

Hej Thomas

Vi kan sikkert hjælpe dig, giv et kald på 8625 3320 eller smid en mail til support@powerhosting.dk

Vi skulle kunne have dig i luften på 10-20 minutter.

Ellers kan dropbox sikkert løse opgaven for dig

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thomas

Vi kan hjælpe dig med opaven. Du kan være online i løbet af meget kort tid , send en mail eller ring på 65 740 741

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis ikke lige du har din egen server du kan uploade tingene på, kan jeg anbefale http://rapidshare.com/

Du får en unik URL til din fil som ikke kan gættes. Den kan du så bare sende til dine modtagere.

/Christian
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Joergensen:
Hvis ikke lige du har din egen server du kan uploade tingene på, kan jeg anbefale http://rapidshare.com/

Du får en unik URL til din fil som ikke kan gættes. Den kan du så bare sende til dine modtagere.

/Christian

jeg kan anbefale rapishare, dog koster det 40,- om måneden pr bruger, men det er vel billigt sluppet:)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har fået løst problemet så giv mig et kald , kan klare at have det oppe på ca 10 min

 

Frank - +45 607 33 607

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig til hvis du har brug for hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)