Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikre man udlejede produkter?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Hvis man som f.eks. L'easy udlejer et produkt hvordan sikre man sig så hvis lejeren ikke leverer produktet tilbage igen? Jeg tænker på hvilke fagforeninger, brancheorganisationer o.lign. man kunne tage fat i.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du husker at tage et højt depositum som kunden meget gerne vil have igen, men husk at fastsætte dette rimeligt også. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

Hej Amino!

Hvis man som f.eks. L'easy udlejer et produkt hvordan sikre man sig så hvis lejeren ikke leverer produktet tilbage igen? Jeg tænker på hvilke fagforeninger, brancheorganisationer o.lign. man kunne tage fat i.

Tror ik du skal have fat i nogle af de omtalte, men nærmere et inkassofirma... Desuden kredit valideres en kunde hos L´easy, og dermed undgår man de fleste dårlige betalere...

Og som prikken over i´et, tager man et exstremt højt årlig rente- og omkostningssats, og gardere sig på den måde mod fremtidige tab...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor glad jeg er for depositum, men det med at lave et tjek for dårlige betalere er en rigtig god idé. Kan alle firmaer få rettigheder til at slå dårlige betalere op? Er det kun gennem RKI det sker eller findes der andre resourcer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)