Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er prisen på e-mail sign-ups og permission pr. kontakt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men prisen - f.eks. 1 krone er da heller ikke så galt - iforhold til hvad vi ellers betaler for markedsføring rundt omkring. Hvad ville du gætte på hvis det skulle være lokalt - sig Slagelse kommune ? eller måske Vestsjælland ?

 

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er klart at coregs er roden til meget ondt hvis man ønsker en kvalitets mailingliste...

Vi har opsamlet leads via vore egne sites og også eksperimenteret med coregs.... Selvom prisen på egne sites har ligget på mellem 5 og 7 kroner, vil jeg til enhver tid påstå at det er bedre kvalitet og genererer et større overskud i den sidste ende....

De coregs der sælges via surveys er ofte i selskab med 8-10 andre coregs - og langt de fleste lister sender de samme kampagner ud.... Derudover er det de færreste som deltager i en survey som læser betingelserne og ved hvad de signer op til.... Derfor er folk langt mere tilbøjelige til at trykke på spam knappen når det er en mail som de har tilmeldt sig via en coreg end hvis det er en mail de har tilmeldt sig via et microsite...

MVH Jakob

//Permission marketing virksomhed sælges: http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ad/show/7674

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil til hver en tid også foretrække selv at opsamle tilmeldinger til nyhedsbrev fra eget site. Men står man i en situaton, hvor man handler med impulsvarer eller services alle stort set har brug for, kan det være en meget lav kontaktpris at nå ud til 10.000 nye emner for 10.000 kr. Kunne jeg bare få 20 nye gennemsnitskunder i min butik for 10.000 kr. ville jeg til hver en tid sige ja tak :-) Men konverteringsgraden bliver naturligvis mindre og mindre i takt med emnekvaliteten...

Har nogen haft succes med at købe mailadresser / co-regs??

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Kan næsten med garanti sige, at du ikke får 20 nye kunder ud af 10.000 coregs...

For det første er du ikke sikker på om du overhovedet rammer den rigtige målgruppe når du køber coregs...

For det andet er der som nævnt rigtigt mange coregs på de danske surveys, så der er meget stor sandsynlighed for at de signups du får aldrig nogensinde vil læse dine mails....

For det tredie får du en del ugyldige e-mail adresser, når du køber coregs - helt op til 15%, som vil bounce.

Åbningsraten på kampagner sendt til coregs ligger typisk på 4-5%.... Så når du sender dit nyhedsbrev ud til 10.000 modtagere er der 500, der ser dit budskab.... så er det afhængig af e-mailens indhold og dit produkt, hvordan konverteringen er herfra.

 

/Jakob

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det er lige netop derfor jeg har meget svært ved co-regs, da nogle af disse kampagner kan finde på at skjule det ret godt for den tilmeldte.

Jeg har selv været ude for nissekampagnen, hvor jeg først bagefter fandt ud af, at jeg med mine gæt havde accepteret betingelserne for at blive tilmeldt x antal nyhedsbreve. Jeg troede egentlig bare min svigermor havde tilmeldt en konkurrence, og at hun i tilgift måtte tilmelde sig nogle nyhedsbreve.

Jeg var eddike sur, da jeg fandt ud af, at så jeg ved ikke om jeg var den krone værdWink

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Jeg har igennem 6 måneder indsamlet en masse co-regs som har godkendt betingelserne af at jeg + 2 samarbejdspartnere udsender nyhedsbreve 1-2 gange om ugen , både i Sverige og Danmark. 

 

Så hvis i vil handle eller måske bytte (kun sverige) så sig endelig til.

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er knaldhamrende ulovligt at handle med/bytte e-mail adresser Martin

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)