Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør I for at få kontakt??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvom det er en leverandør vi taler om skal du som i et alm. salgsbrev tænke. EFU - egenskaber, fordele og udbytter. Indled med dette og skriv kortfattet. Lav telefonisk opfølgning næste dag.
Tilmeldt 29. Sep 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg importerer selv fra Italien - og sikkert snart også fra Spanien - mit vigtigste udgangspunkt har været at finde firmaer som ikke er i Skandinavien i forvejen, derved træder de ikke nogen over tærerne og samtidig åbner jeg et nyt marked for dem, hvilket gør dem mere lydhøre - de kunne jo risikere at tjene penge :-)

 

Jeg brugte flere uger til at undersøge Italienske hjemmesider - hvis jeg syntes deres produkter kunne sælges i Skandinavien (generelt har jeg kontrakter hvor jeg er Skandinavisk distributør) fandt jeg ud af om de var repræsenteret her i forvejen og når dette ikke var tilfældet, kontaktede jeg dem pr. e-mail, vendte de posetivt tilbage sendte jeg dem min standard kontrakt og når vi så var enige om betingelserne - SÅ BESØGTE JEG DEM. Dette tror jeg er uhyre vigtigt - hvis du bruger tid og penge på at besøge dem, så ved de at du mener det seriøst.

 

Alle har været meget velvillige til at deltage i opstarten, gratis prøver eller ekstra høje rabatter og 2 leverandører betaler faktisk 2/3 af min husleje for mit showroom, den sidste 1/3 kunne jeg desværre ikke slippe af med, så den æder jeg selv.

 

God vind

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)