Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, hvordan kommer jeg videre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har en webshop på adressen www.signtura.dk, den er relativt ny, og jeg har selv udviklet den.

 

Shoppen har stadig nogle problemer, bla. visning i firefox samt en dårlig link struktur, idet der er mange sider der ligner hinanden, fordi venstre menuen optræder på samtlige sider.

 

Det næste jeg nu skal igang med er at lave noget søgemaskine optimering, og efter at have fulgt lidt med i debatten herinde, mener jeg helt bestemt at I kan give mig nogle tips til dette.

 

Jeg er igang med en søgeordsanalyse, og kører allerede en google adwords kampagne, men jeg mangler nogen der kan se på min side og fortælle mig nogle helt grundlæggende ting der er galt i forhold til søgemaskiner.

 

Hvad angår infopages er jeg meget i tvivl om det er noget jeg kan bruge, sådan som jeg har forstået det bliver brugeren enten redirected, eller ender på en side uden grafik som ikke er helt giver det samme indtryk som det at ende på en af de "rigtige" sider.

 

Infopages placeret på et andet domæne end mit eget, vil vel også "snuppe" mine besøgende, og jeg vil således blive afhængig af det bureau jeg får til at lave noget sådant?

 

Håber I vil ofre en smule af jeres tid på lige at kaste et blik på min shop, så jeg kan få et par kloge ord med på vejen..

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke få siden til at virke, så den er s.. svær...

 

/Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Går ud fra at det er signatura.dk som foreslået.

 

1) Benyt Title tag''et på hver side til at fremhæve keywords om siden. Du har det på enkelte sider men ikke konsekvent.

2) Brug alt tags på billeder bevidst til at nævne varemærker og andre keywords.

3) Skriv fx. "Annemarie Börlind''s" istedet for "Annemarie Börlinds". "Börlinds" vil ikke give et hit hvis folk søger på "Börlind", men med apostroffen vil det.

 

Mht. til den ens venstremenu på de fleste sider skal du ikke bekymre dig. Det har alle websites næsten og giver ikke problemer med Google m.fl.

 

Ellers ser det ud til at du er meget godt med.

 

/Jesper

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er et par enkelte ting jeg faldt over:

 

Husk at bruge title tag''et på alle sider. Og lad være med at starte dem alle med Signatura - .... Ift. google er det første ord i title tag''et meget vigtigt.

 

Benyt <h1> istedet for <span class=overskrift>. Google prioriterer <h1> tag''et. Og skriv med beskrivende overskrifter... Velkommen er ikke optimalt.

 

Gør brug af  <title> og <alt> tag''s ifb.m. billeder - det virker!

 

Få tilmeldt din side til katalogsider, og linkbytte osv. Lige nu er der 0 indgående links på din forside...

 

Held og lykke med det.

 

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)