Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web design ønskes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
hej,

 

jeg skal have lavet et professionelt website, og jeg har derfor brug for råd. Websitet skal kunne "forskellige ting", og det skal gerne se godt ud. Jeg er med andre ord ikke interesseret i et-eller-andet fra B-one eller lignende. Er der en, som ved, hvor jeg kan henvende mig? Der er naturligvis også noget, der hedder økonomi - så, det skal være i et rimeligt (og fair) prisniveau, så mit iværksætter projekt ikke dør på forhånd.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
...jamen det er jo rundt regnet det vi lever af at lave til vores kunder

Har sendt dig en PM og mail med mine kontakt info, så kan du bare slå på tråden - så kan vi tage en snak om det.

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis dit iværksætter-projekt er spændende, og du er ude på at få noget spændende web op og køre, i stedet for endnu-et-fucking-kedeligt-præsentationssite.com, så gi'' mig et kald på 5189 2082, så kan tage en snak om dit projekt og se om der er belæg for at vi hjælper dig.
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mtv

Vi vil meget gerne komme med et rigtig godt tilbud til dig. Vi er et mindre reklamebureau i århus bestående af tre personer.

Vi er eksperter på design området og har arbejdet med mange vidt forskellige projekter. Du kan se nogle af resultaterne på vores hjemmeside www.inmedia.dk 

Samtidig er vi yderst kompetente når det drejer sig om kodning af bla. andet hjemmesider og CMS-systemer. En ting er at få ideerne til hvad siden skal kunne, men en anden er at kunne kode det. Derfor har vi både en Datalog og en IT-supporter ansat til at klare disse opgaver, så alt kan lade sig gøre.
Med andre ord - vi kan vores kram.

Vores priser er overkommelige for alle og starter ved hjemmesider fra 4500 kr.alt efter om man vil have CMS-system osv.

Du kan evt. skrive en mail til os hvor du beskriver lidt nærmere hvad det er du vil have lavet, og så melder vi tilbage med en mere specifik pris. Du kan bruge formen på vores hjemmeside for at gøre det nemt www.inmedia.dk/Kontakt.html



OBS.: Vi er ved at udvide vores egen hjemmeside, derfor vil der i øjeblikket være nogle mangler på siden.

 



 



Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej MTW,

Lyder spændende! Tag et kig på vores hjemmeside www.mending.dk, og gi os et ring hvis du er interesseret i at høre mere (36965158).

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden at være prangende synes jeg alligevel at have skabt en meget billig hjemmeside der tager sig fornuftig ud - sælger min virksomhed så jeg kan stå indenfor det.

Jeg har oprettet hjemmeside med tilhørende CMS ved WebGlobe.dk - det koster ca. 49,- dkk per måned. Og er man usikker på OM man kan gøre sig med sin forretning er det en overkommelig udgift for at gøre forsøget :)

 



 

God fornøjelse

 

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale dig at tage kontakt til ItConcept. ItConcept har stået for opbygningen af mine auktioner, og de 3 iværksættere bag firmaet kan lave alt fra design til kodning... - og det til meget fornuftige priser...
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mtv,

Vi kan også være behjælpelige med webudvikling og CMS til en meget fair pris.
Se mere på flysolutions.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)