Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber på nogle gode råd ang. adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej alle Amino folk,

Jeg håber virkelig på god feed back på min hovedpine Tongue Tied

site1 har haft en aktiv kampagne i rigtig mange år, men vi har købt nyt domaine/navn og alt skal køres over på det nye domaine, så her er mit spørgs: Er der en fordel i at genbruge en kampagne der har kørt i mange år? Og bare ændre alle url'er og sende brugerne til det nye site eller skal jeg starte en helt ny konro op?

Det er vel også vigtig at man laver en redirect 301 fra site1 til det nye domaine, ikke?

Ser meget frem til at høre fra jer derude.

 

God søndag

 

J

 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lille j,

Hvis jeg var dig ville jeg bare ændre url'erne, hvis det er de samme søgeord/annoncer du skal bruge.
Du får ingen historisk credit, da Google ser det som et helt nyt site du annoncere for.

Og mht. 301 redirect, så er det super vigtigt at du får gjort det, til dit nye domæne.

Hilsen Frederik

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige at jeg lige så godt, kan starte en frisk konto på, da jeg alligevel ikke får noget værdi for mig historik?

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille j:

Vil det sige at jeg lige så godt, kan starte en frisk konto på, da jeg alligevel ikke får noget værdi for mig historik?

 

Jeps.. men hvorfor skifte konto? 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille j:

Vil det sige at jeg lige så godt, kan starte en frisk konto på, da jeg alligevel ikke får noget værdi for mig historik?

NEJ

Det er en stor fordel, at hvis du igennem flere år har bevist over for Google, at du kan skabe høje Click Trough på een hjemmeside, så har Google tillid til, at du kan gøre det igen når du peger på et andet site.

Helt afhængig af hvor hårdt et marked vores klienter er i, så er det en kæmpe fordel, at vi kører deres kampagne i vores regie, netop fordi vi har vist resultater i flere år.

Derfor - brug den credit, du har opsparet - det er alt for dyrt at starte forfra med en helt ny konto.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din CTR er under 2.5% så start forfra da du vil have et bedre udgangspunkt

 

Mvh

David L

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Davidl:

Hvis din CTR er under 2.5% så start forfra da du vil have et bedre udgangspunkt

 

Mvh

David L

 

Det kommer da an på hvor stor konkurrence der er på søgeordet og om man har valgt at komme billigst muligt på side 1 osv. osv. om en CTR på 2,5% er høj eller lav.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)