Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine optimering

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står foran at ville sætte et firma til at lave SEO på mit site, men er der nogle man skal undgå og hvem kan anbefales?
 

Tim 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer helt an på hvilke budgetter vi taler om. Det er lidt som at spørge: Hvilken bil skal jeg købe?, uden først at definere hvad bilen skal bruges til, og hvad du har af økonomi :)

Jeg vil ikke påstå at søgemaskinebranchen er ligeså "grå" som bilbranchen, men der ER desværre mange som er bedre til at sælge, end de er til at rådgive og producere nogle ordentlige resultater.

så, start med at fortælle lidt mere om dine krav, ønsker, begrænsninger osv ...


Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger i øjeblikket 1000DKK/uge på 5 søgeord via adwords. De penge kunne vel bruges bedre på søgemaskine optimering. Mit spørgsmål er hvem skal man vælge blandt de mange udbydre at SEO og hvem skal man fra vælge.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
hvilke søgeord vil du gerne findes på .. du har jo mange produkter på din shop ..

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tim,



uanset hvem du vælger til at udføre SEO for dig, skal du nok tænke på at det er ikke noget man gør én gang - men det er derimod en process, som skal udføres løbende. Og det kan have lange udsigter inden du begynder at se resultater - uanset hvor dygtige SEO-folk du hyrer.
Egentlig synes jeg også at DKK 1000,- om ugen især når du kun har 5 søgeord! Det får mig til at tænke på, at du får mange klik på alt for generelle søgeord. Nu ved jeg ikke hvor længe du har arbejdet med AdWords, men da jeg selv startede med det for nogle år siden, gjorde jeg den fejl at jeg brugte alt for generelle søgeord. Det betød at jeg fik en masse klik og brugte en masse penge - men med et meget lille udbytte.







Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
> De penge kunne vel bruges bedre på søgemaskine optimering.

Nej, ikke nødvendigvis. Oftest er det faktisk den bedste strategi at køre parallelt på flere metoder, eller kanaler, indenfor søgemaskinemediet. AdWords er en måde at få fat i søgebrugerne på. Søgemaskineoptimering er en anden. Og de supplerer hindan gåodt. Dels er der nogle folk der har præferencer hen imod enten AdWords annoncerne, eller de "almindelige" søgeresultater, og dels er det umuligt at trænge lige godt igennem på alle de ord som din målgruppe faktisk anvender med kun en af metoderne. Kombinationen giver den maksimale dækningsgrad, den bedste kontrol, den mest stabile trafikmængde, og den højeste ROI - hvis ellers, der arbejdes omhyggeligt med sagerne.


Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har personlig erfaring med 2 SEO udbydere i Danmark og vil kvalificere dem begge som seriøse:



- Notabene



- Netpointers



 



Du skal bare være opmærksom på følgende:



- Du skal gå efter traffik analyserne, hvad hjælper det at have synlighed hvis ikke du får traffik?



- Fast pris modellen er klart at fortrække, selv om det tager lidt tid og og føler du betaler for noget du ikke får. Alle andre modeller koster dig mere i sidste ende.



- Køb aldrig under 15 ord, det holder ikke med SEO på så lille et grundlag



- Vær' instillet på at være med i processen. Det er reklame de laver for dig, du skal godkende det.



- De skal lave et sitegennemgang og du skal have resultatet. Der er sikkert noget på dit site der skal bedres, og de har videnen herom.



- De skal ikke have FTP adgang, din virksomhed, dit levebrød.



 



Held og lykke med synligheden



 



Mvh. DBA



Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :





> Der er i Danmark 2 seriøse SEO udbydere:





Det må jeg nok sige :) Du har prøvet os alle og set på de smarte strategier vi alle bruger? Målt på resultaterne af trafik og salg? Og har ud fra det valgt Netpointers og Notabene??

Respekt for det

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcel,


Nej det har jeg ikke - markedet er umuligt at gennemskue. Personligt kender jeg ikke dit firma og undskylder hvis jeg har trådt dig over fødderne. Jeg skal med glæde tjekke dit firma i forbindelse med næste kunde jeg har hvor jeg skal hjælpe med en SEO løsning.


Jeg valgte blot at fremhæve de to virksomheder jeg har kendskab til - har rettet mit indlæg så det lyder knap så negativt overfor andre udbydere.

 

Mvh. DBA

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen :-)

Nej du har ikke trådt mig og mit firma over tæerne. Synes bare det var formuleringen der ramte lidt skævt ;-) Personligt har jeg da også mine favoritter blandt konkurrenter, som jeg opfatter som værende seriøse og gode rådgivere. Så jeg har ikke noget imod folk der anbefaler nogle af mine konkurrenter - selvom jeg selvfølgelig helst selv vil være førstevalg for alle :) Hehe

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)