Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner/netværk søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået nogle nye kunder i hus og ved med sikkerhed at jeg ikke kan løft opgaverne selv så derfor søger jeg et netværk at trække på i forbindelse med kurér kørsel primært afhentning af div dele i Tyskland samt Sverige.

Og hvorfor køre jeg ikke bare det hele selv? Er netop tilbagevendt til kurér branchen efter at have været væk et stykke tid så derfor er jeg lidt tilbageholden med nye investeringer omkring biler da jeg ikke ved hvor meget det hele ryster af sig.

Du/I er et seriøst menneske, loyal, tillidsvækkende, og frem for alt sin opgave voksen, forsøg på at "stjæle" hinandens kunder snakke dårligt om andre vognmænd i kundens nærvær, underbyde kørselsen "ophavs" mand osv vil blive sorteret helt fra. (hvis nogle af mine evt samarbejdspartner prøver at stjæle mine kunder mens han/hun køre for mig vil det med 110% sikkerhed komme mig for øre)

Transporterne forgår primært aften/nat/weekend så derfor er det et krav at du er flexibel og høre din mobil om natten.

Bilen er der ikke så mange krav til, 80% af turene kan klares i lille varebil men ville også gerne have andre størrelser af biler at kunne trække på fx 8 pll lift m.m. Det er underordnet hvor i landet du/I har til huse da det meste er afhentning ude af landet.

Sidst men ikke mindst, så går kærlighed begge veje, så som overskriften siger så er det netværk/samarbejdespartner jeg søger.

Send mig en PM med Jeres priser pr km oneway samt timepris hvis det er lokalt kørsel

Mvh Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvstændig vognmand, men kører rundt i en mindre bil, nemlig en VW touran 2,0.

Men projektet lyder spændende nok, men ville gerne have lidt mere konkret info, kan du sende mig det?

kevin (at) lund (dot) dk

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du må må gerne kontakte mig

har 2 biler en 8 paller og en lille til 1 palle   vi kører for alle der har et behov til fornuftige priser

vi er hjemmehørende i 6600 Vejen

VM-KURER ApS     tlf  40286272

 

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har base i Høje taastrup. Jeg har 2 biler en 8pallers med lift og en 4 pallers kassevogn. Kan du ikke sende mig en mail med hvor meget arbejde der kan være. Udfra det kan jeg give dig nogen gode priser

med venlig hilsen

Yousaf Farooq

info @ jattx .dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)