Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.cphdk.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino''er,

 

Så er den nye version af http://www.cphdk.com ved at være klar til lidt konstruktiv kritik.

 

Målet er på nuværende tidspunkt, at give oplysninger om vores produkter og arbejdsområder, ikke direkte salg (de fleste produkter bliver solgt gennem forhandlere). Skal ikke afvise der bliver koblet en købsfunktion på senere, den er lavet så det er en mulighed, men ikke noget der er aktiveret pt.

 

Eneste større område der endnu ikke er publiceret er oversættelser til engelsk og tysk (det tager lidt tid at oversætte...), men det skulle ikke forhindre jer i at komme med nogle kommentarer :)

 

Håber I har lyst til at hjælpe!

 

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Overordnet syntes jeg at stilen er lækker - less is more.

De steder hvor der er beskrivende tekst syntes jeg at den står alt for tæt sammen og ødelægger den luft der er omkring alle elementerne. Tror det ville hjælpe meget hvis du øgede linieafstanden til 18-20 pixels.

På forsiden under "enkelt stilfuldt design" bør teksten nedenunder ikke være bredere en den store tekst "enkel.." ovenover - det ødelægger layoutet lidt.

Under produkter står billederne alt for tæt på hinanden - fordel dem jævnt over hele fladen når der ikke er flere end der er.

Under kontakt kan man ikke se linket til kontaktformularen før man kører musen henover den. Det er desuden lidt tåbeligt at man ikke bare ser kontaktformularen med det samme - der er jo masser af plads til den. Hvorfor hedder en iøvrigt Contact Us - når resten af siden er på dansk?

Syntes at menupunkterne er lidt for anonyme/kedelige. Godt nok nok skal det være simpelt, men syntes godt at du kan gøre det bedre end bare at sætte dem over vinduet. Ser lidt billigt ud på en ellers flot side.

Du skal arbejde lidt mere mes pladsering af logo, søgeboks, menu og sitemap - virker lidt rodet at de er placeret i hver sin ende af hovedvinduet - der mangler et flow.

Der er liiidt for langt ind til de forskellige produkter. Man skal virkelig vide hvad man er ude efter - det er svært at ''ose'' mellem de produkter der er.


....håber du kan bruge mine input til lidt. Overordnet er det en flot side, og det er udelukkende små detaljer - kan godt lide siden. Du spurgte efter meninger, og du fik dem



Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes siden er lækker, stilfuld og ren eller hvad der nu står. Synes faktisk det er super elegant. Kanon hjemmeside fra et visuelt synspunkt.

Men altså... når jeg er på forsiden...  så aner jeg ikke hvad i sælger ?

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kigget lidt rundt og har lagt mærke til følgende: Sitet er super flot, dog ville jeg ønske at det var lidt mere "glat". Skriften på forsiden burde måske være en anelse tykkere - da jeg tror det ville kunne hjælpe med at binde sitet "sammen". Jeg ville samtidigt fjerne de yderste "|" i menulinjen.

Derudover er navigeringen rundt i produkterne lidt forvirrende. Jeg kunne godt bruge et bedre overblik over sejlets mange muligheder uden at skulle klikke så meget. Vis gerne grafisk hvor brugeren er i din produktnavigering.
Samtidigt vil jeg gerne påpege - sammen med netMedia - at engelsk og dansk ikke fungerer sammen. Lav et dansk site, og hvis der er behov for det, en engelsksproget udgave.

Det er småting, men håber du kan bruge det til et eller andet.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

 

Tak for jers svar, det er altid nyttigt med nogle tilbagemeldinger. Der er helt sikkert nogle ting jeg vil kigge på!  

 

Men for lige at komme til den der rigtig undrer mig med det samme!

Christian og Rasmus skriver begge, at der er Engelsk og Dansk sammen..?! Det burde der absolut ikke være. Der findes både en engelsk og en tysk, halvfærig version, men de burde ikke blive vist.

 

Så lige et par spørgsmål, for at jeg kan fange problemet - for jeg får intet engelsk uanset hvilken computer, eller browser jeg tester med:

Er det kun på "Kontakt" i får den engelske version istedet?

Hvilken browser bruger i og hvilken version er det?

Og I sidder ikke tilfældigvis et eller andet sted i udlandet?

 

Mvh.

 

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Bruger Firefox 1.5.0.6 og sidder i Aalborg.

Da jeg sad derhjemme igår på min Tele2 forbindelse hed menupunktet "Contact us", her på kontoeret (Sybercity forbindelse) hedder det kontakt. Skørt.

...måske du bare skulle lade brugeren tage valget?

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
 Giver bare ingen mening...!

 

Nu har jeg lige deaktiveret funktionen helt. Men det vil bare være sejt, hvis den registere man komme fra en dansk adresse, og automatisk vælger dansk som sprog, det samme for tyskland og ellers engelsk for resten af verden!

 

Men at den vælger engelsk til dig fatter jeg ikke, og at den blander menupunkterne dansk og engelsk giver endnu mindre mening! Tilbage til koden igen for mig

 

Men hvis jeg ikke kan få møget til at virke, ja, så må brugeren selv vælge sprog...

 

Tak for hjælpen!

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kode kan være en bitch - tro mig

Generelt er min filosofi at brugeren altid har ret, og man ikke skal lave kunstige begrænsninger i en brugerflade der ikke er 100% vandtætte.
Det er fint at den som default "gætter" et sprog ud fra ens IP adresse, men mener stadig at det skal være muligt for brugeren selv at vælge andre sprog, såfremt der er andre versioner af siden.

Held og lykke med projektet, det er nu ik'' så ringe endda (man er vel jyde)
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg sidder på Flock webbrowseren som er baseret på Mozilla sammen med Firefox. Så ja, det var jo nok problemet. Uanset hvad er det fixet nu - great! :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)