Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er dygtig til at skrue på SEO kanpperne i min Goldenplanet shop løsning ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skal have optimeret min SEO indsats.

Goldenplanet siger at deres shop løsning er særdeles søgemaskine venlig, men de rigtigt gode resultater udebliver og GP supporterer ikke deres egen løsning på det område.

Hvis du har erfaring med at optimere GP løsningen, hører jeg meget gerne fra dig.

Hollywood

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal være velkommen til at kontakte os, så skal vi se om vi ikke kan finde en løsning til det. Men det kommer lidt an på dine præcise ønsker. Så skriv mig gerne en mail via vores kontakt formular med navnet på shoppen og de søgeord / sider du gerne vil have højere op i Google.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hollywood, jeg har igennem det sidste års tid arbejdet med en shop fra GoldenPlanet og sammen med min SEO partner fået den i Google top 3 på 20+ varer samt generelle søgeord og vendinger og lavt Adwords kampagner som med et meget lavt månedligt budget ligger top 3 (ofte nr. 1) - og det er vel og mærke på et marked, hvor jeg kæmper mod 2 store andre danske spillere og en håndfuld amerikanske spillere med meget store budgetter.

GP løsningen indeholder nogle virkeligt gode værktøjer og er let at arbejde med, så du har fået en god start ved at vælge deres system. Jeg er også meget forundret over at de ikke selv tilbyder SEO og grafisk opsætning af deres shops, men de holder sig meget snævert til det, de er gode til, og det fungerer for dem.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på henrik@moviemerchandise.dk, så jeg kan høre lidt mere om dine ønsker, og hvordan du kommer frem i lyset.

Mvh.

Henrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)