Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redigering på www.industrisupport.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej,

Er der nogen der kan give et fif til hvordan jeg ændrer sidebjælken på vores web fra grå til hvid ?

www.industrisupport,dk

 

 

 

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej og tak for nyt link .... ;)

Til info....Siden er lavet i Frontpage.  Jeg kan fint lave baggrunden hvid cellevis/tabel vis, men det der ikke kommer med er den allerøverste grå del over billedet.  Kan man vælge en hvid baggrund een gang for alle  - så den slår igennem på alle sider ?  Sorry men jeg er ikke klar over hvad template betyder :(

Vh

 


Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Malthes assistent:

 

Hej og tak for nyt link .... ;)

Til info....Siden er lavet i Frontpage.  Jeg kan fint lave baggrunden hvid cellevis/tabel vis, men det der ikke kommer med er den allerøverste grå del over billedet.  Kan man vælge en hvid baggrund een gang for alle  - så den slår igennem på alle sider ?  Sorry men jeg er ikke klar over hvad template betyder :(

Vh

Hej Malthe

Normalt kan man sagtens ændre baggrunden på alle sider på en gang. Det gøres nemmest ved at tilknytte en CSS-fil til din side. En css fil er en fil, der tager sig af det grafiske layout på siden. Brug for guds skyld CSS til dine sider! (søg på google efter CSS - der er nogle glimrende guides)

Generelt er Frontpage nok ikke den bedste vej frem. Istedet ville jeg ligge hjemmesiden fra mig lidt, og så tage et grundigt kig på html og CSS. Tag evt. tutorials på html.dk. Herefter kan du evt. prøve at kigge på nogle open source CMS'er. De gør det hårde arbejde for dig mht. opbygning af hjemmesider.

I tvivl om nogle af de ord jeg bruger?`Søg på google.

Forsat god dag Smile

 

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Rasmus,

Jeg kaster mig over Google  !  For der er da en del fremmed ord for mig i din mail  :))))   Mange tak for dine input.

Også fortsat god dag !

Som du måske har bemærket har jeg fået 2 tråde oprettet med det samme indhold. Det så ud som om Amino smed mig af på den første....

Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)