Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke bærbare er driftsikre???? - Ikke Acer travelmate

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Acer Travelmate 5720, som jeg har haft i 15 måneder.

Den har kørt fint i et års tid, men så startede blå skærm helvedet. Blå skærm og ingen mulighed for at starte op, uanset hvad. Bestilte recovery discs (anbefalet af Acer support) som jeg så stadig ikke kunne starte op med - pris 400,-

Sendte den efterfølgende afsted til Tyskland (service) - de skiftede disk og returnerede den. Den startede op og virkede i 4 dage......så kom blå skærm igen.

Sendte den igen til Tyskland - de skiftede disk og returnerede den. Den startede op og virkede problemfrit i en uges tid. Nu går den ned med blå skærm og starter op igen, når den står i sleep-mode.

Jeg er så dødhamrende træt af at skulle aflevere den til service, og har en fornemmelse af, at det vil fortsætte...

Spørgsmålet er..........Hvilke bærbare er mest driftssikre????

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en religion jo

jeg har sidste år købt min første macbook og den er jeg super tilfreds med har ikke ahft problemer som jeg har haft med winblows computere

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du have ret i.

Jeg har en kammerat, der har en macbook og det ved jeg at jeg ikke gider  (har siddet med den i mange timer). Jeg skal have en helt alm. windows bærbar, som er stabil.

Jeg ved dog ikke hvilke mærker der er mest stabile. Jeg regnede med lenovo, men så læste jeg at de bliver ringere og ringere......who knows?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

 

Jeg kan anbefale dig en Lenovo (IBM) T61, den jeg sidder og skriver fra lige nu koster omkring 14-16000, men er fundet for de penge. Bærbarens Volvo !

 

MvH

 

Simon Tørring

 

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Amilo (Fujitsu Siemens). Den kan jeg ikke anbefale til folk. Den kører meget ustabilt med vista, selvom den har 4Gb ram.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes hp er meget stabile og har selv haft et par af dem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger Dell. Lige pt. sidder jeg på en IBM og den er mildest talt forfærdelig. Alt falder fra hinanden og nu virker det trådløse net ikke mere. Hurra !

Dell har jeg rigtig gode erfaringer med og på support siden har jeg også kun rigtigt gode erfaringer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Hej Jack

 

Jeg kan anbefale dig en Lenovo (IBM) T61, den jeg sidder og skriver fra lige nu koster omkring 14-16000, men er fundet for de penge. Bærbarens Volvo !

 

MvH

 

Simon Tørring

 

 

Jeg kan slet ikke finde den på deres hjemmside......kun t400 og t500 - er T61 en gammel model?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:
Jeg kan slet ikke finde den på deres hjemmside......kun t400 og t500

Jack


Smile
T61, som ganske rigtigt er fantastisk, er blevet afløst af T500.

Jeg benytter selv en Lenovo T61p, og den er fantastisk driftsikker.

Der findes helt sikkert billigere bærbare end T61, men der findes også billigere biler end Volvo. Wink

Så jeg anbefaler en T500 til dig.

Skal du have en attraktiv pris på en Lenovo T500, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Nielco IT er Lenovo Business Partner

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt rigtig meget godt om Lenovo.

Hvis du skal ned i den lidt billigere prisklasse kan jeg faktisk anbefale Medion. De er kommet rigtig godt efter det de sidste par år. Jeg købte min Medion bærbar i Aldi for et år siden, og den ene gang jeg har haft problemer med den (jeg tabte den på gulvet) sendte jeg den til reperation, og så fik jeg den retur igen efter blot 2 uger. Kender også mange andre, der med stor fornøjelse bruger Medion.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)