Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke bærbare er driftsikre???? - Ikke Acer travelmate

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder jo selv med en Macbook Pro - men hvis jeg nu skulle skifte den ud med en ikke-mac, så skulle det også 100% sikkert være en Lenovo T-serie.

Jeg har selv både haft DELL og HP, og de har da også enkelte modeller der ikke går fra hinanden, men det er ikke at sammenligne med den driftssikkerhed du oplever på en Lenovo, hvis du spørger mig :)

Jeg synes i øvrigt sammenligningen med en Volvo er meget sigende :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen dem må jeg undersøge lidt nærmere så ;o)

JAck

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder også med en T61'er lige nu, jeg er dog nok lidt farvet af det er en firma computer og jeg tilfældigvis arbejder for IBM, men den er hvertfald hamrende stabil og har været det i meget lang tid efterhånden ;)

Mvh
Mads 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder med en T60, den er så hamrende stabil at jeg ikke nænner at skifte den ud.

T61 kan i øvrigt fås til 8K incl. moms hos laptops.dk.

Dernæst ville jeg så vælge windows xp.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger macbook pro uni- og vil aldrig bruge andet. men hvis jeg skulle så skulle det være ibm/lenova T serien :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer der har T500 erfaringer:

Jeg har læst lidt på nettet og der er flere der skriver at tastaturet er blevet ringere og at man er nødt til at afinstallere nogle af de standarprogrammer, som lenovo synes skal startes op ved opstart, for at de er stabile Tongue Tied Er der noget om snakken?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:
Jer der har T500 erfaringer:

Jeg har læst lidt på nettet og der er flere der skriver at tastaturet er blevet ringere og at man er nødt til at afinstallere nogle af de standarprogrammer, som lenovo synes skal startes op ved opstart, for at de er stabile Tongue Tied Er der noget om snakken?

Jack

Hej Jack,

T500 har ifølge mine erfaringer et lige så godt tastatur som T60 / T61.

Med hensyn til afinstallation af preinstallerede programmer, så er det rigtigt, at nogle producenter føler trang til at lægge en masse programmer til automatisk opstart.
Jeg anbefaler, at man lige tager et kig på et lille program til at fjerne "alt muligt pre-installeret crap" Wink
Programmet hedder "The PC Decrapifier" og er fabelagtigt til at rydde op i pre-installlerede programmer.

Jeg er ellers stor tilhænger af Lenovos ThinkVantage software, som byder på mange bekvemte funktioner.
Herunder det fantastiske ThinkVantage Access Connections, som håndterer trådløse profiler m.m., samt Lenovos ThinkVantage Client Security, som håndterer fingeraftrykslæser og adgangskoder på en sikker måde.

 Håber du kan bruge det. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du om det der fingeraftrykslæser fungerer med windows 7 ? (eller skal man, i det hele taget, undgå win7 et stykke tid endnu?) - kører med xp nu og vil helst undgå vista.

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:
Ved du om det der fingeraftrykslæser fungerer med windows 7 ? (eller skal man undgå win7 et stykke tid endnu?) - kører med xp nu og vil helst undgå vista. 

Smile
Det med Vista til bærbare har jeg hørt mange gange.

Ifølge mine oplysninger er Thinkvantage Client Security endnu ikke supporteret under Windows 7.

Men Windows 7 Pro DK kan ellers godt se fingeraftrykslæseren.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 

Har haft en Lenovo Thinkpad R61 i næsten 2 år helt uden problemer, ved ikke om modellen er udgået, men så den for nogen måneder siden til under 5000kr, så det er et lidt billigere alternativ til en driftsikker bærbar.

 

Mvh

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)