Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online backup

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kan anbefale et firma til online backup, og gerne dele sin erfaring med dette med mig.

 

På forhånd tak

 

Jesper

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

vierhurtigst:

Hej

Er der nogen der kan anbefale et firma til online backup, og gerne dele sin erfaring med dette med mig.

 På forhånd tak

 Jesper

Hej Jesper,

Jeg vil gerne anbefale mit firma til Online Backup.
Du hjælpes igang og får vejledning under hele forløbet i forbindelse med opsætning af backup installationen.
Du vil hver dag modtage en mail med backup-log.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så vi kan aftale nærmere.
Jeg kan selvfølgelig også ringe eller maile til dig.

De bedste hilsner

John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger http://www.datadepositbox.com/ . Man vælger bare de mapper der skal uploades. Når du lægger nyt materiale i de mapper, uploades det automatisk med et lille program der der kører hver gang, der er noget nyt. Jeg tænker aldrig på det, det kører meget fint. Koster 2 dollars pr. GB.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvilken type backup du tænker på. Jeg bruger selv Dropbox, som giver gratis 2gb, men der er mulighed for at opgradere til både 20gb og 50gb. Det virker på både Windows, Mac og Linux. Og er supernemt og hurtigt.

Man kan også dele mapper med sine venner eller kolleger som bruger Dropbox, hvilket er ret praktisk hvis man arbejder på et projekt hvor man deler filer på kryds og tværs.

Du kan hente programmet her: http://www.getdropbox.com/

 

Håber du finder en løsning du kan bruge.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger både Dropbox og Nordicbackup.

I Nordicbackup downloader du et program, som styrer backuppen. Fordelen er glemmer jeg at tage backup klarer programmet det, du finder Nordicbackup her

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv keepit.dk

de har et godt program til rimelige penge.

mvh

 

 

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg bruger www.unitspeed.dk backup løsning som er en professionel løsning. Den er jeg glad for og virker uden problemer. Jeg har nu kørt med den i længere tid uden problemer. Nem at bruge. Jeg testede den først inden jeg "købte" hos dem. De tilbyder test periode.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bruger Carbonite, som fungerer rigtig godt.
Carbonite installerer en lille driver, som automatisk sender ændrede / nye filer i de mapper man ønsker, op til serveren. Der er fri upload med i prisen ( jeg har i øjeblikket 43 Gb backup liggende). Selv når jeg laver compilering i forbindelse med programudvikling, kan jeg ikke mærke at driveren kører.

Du kan læse mere på www.carbonite.com , hvor du også kan downloade og teste programmet.

Du kan også bede mig sende et link. Så får du 1 måned gratis med ved køb (og jeg får 3 måneder gratis, så det er en win-win).
Programmet kan prøves gratis, og koster kun $54.95 / år, hvis du kan bruge det.

Forleden havde jeg en excell fil der var i stykker. Det tog 1 minut at finde og gendanne den.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)