Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ABS plast poleres op?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en laverandør af ABS plastrammer som ofte har en meget tvivlsom kvalitet.

Der er desværre lidt for ofte ridser o.l. i overfladen.

Kan det lade sig gøre at polere sådan en plastoverflade op eller ender den bare med at blive mat og grå?

Økonomisk kan det umiddelbart ikke betale sig at gøre noget ved dem, men så er der da et projekt til de lange vinteraftener :-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke. Hvis du pusser på ABS bliver det bare meget værre. Man kan nogle gange rette en lille ris med varme, men det er meget svært. For at undgå at der er risser i dine plast rammer kan du måske få din leverandør til at pakke dem ind, så de undgår at blive risset.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jeg tror ikke ridserne primært kommer under transport, men snarere under produktion. Jeg aner ikke hvad de gør ved dem, siden de kommer til at se sådan ud, men som de er pakket/stablet, kan ridserne ikke opstå under transport.

Jeg har kunnet fjernet lidt af ridserne med et svagt slibemiddel, men sliber man ret meget på dem, bliver de grå og kedelige i overfladen.

Lidt surt for jeg har nok 500 emner, der ikke er tilfredsstillende.

Men endnu en gang tak for dit svar

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

er det dine nummerplade rammer der er risset ?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er korrekt.

Min omgangskreds siger jeg er 'hysterisk' og jeg har nu heller aldrig fået en kundeklage, men jeg vil selvfølgelig gerne have at de produkter jeg sælger er 100% i orden.

Derfor har jeg en ret stor andel '2.-sorterings'-nummerpladerammer og selvom jeg sælger nogle af dem (som 2.-sortering) så kasserer jeg desværre flere end jeg sælger.

Kan de smeltes om til Lego? Big Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lego bruger desværre ikke granuleret plast i deres klodser - kun nyt Sad

Jeg kan desværre heller ikke bruget det da jeg ikke har produktion i sort abs. Men jeg har en form liggende til nummerplader rammer Smile

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo lige før man skulle starte en produktion selv :-)

Lidt ærgerligt at de ikke sætter højere krav til kvaliteten af deres produkter, for selve udformningen af rammen er jeg meget tilfreds med.

Men finishen lader desværre en del tilbage at ønske og kvaliteten varierer utroligt meget. Sidste gang (1. gang indenfor et års tid) hvor de var inde i en god periode, fik jeg også bestilt nogle paller, så jeg havde noget at tage af.

Kommer de ind i en god periode igen, skal der fyldes nummerpladerammer på både loft og i kælder Big Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man virkelig se ridserne når de er monteret? det er jo ikke ligefrem noget man ser tæt på....

men kan godt forstå at det er irriterende....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Kan man virkelig se ridserne når de er monteret? det er jo ikke ligefrem noget man ser tæt på....

men kan godt forstå at det er irriterende....

Nej det er jo det. Jeg står og kigger på dem på 20cm afstand... Kunden sætter dem på og ser dem fra mindst et par meters afstand.

Derfor leder det mig jo tilbage til dét min omgangskreds siger : At jeg er hysterisk. Wink

Jeg skal nok bare lade være med at forlange det umulige, men efter at have arbejdet den del år ved/under Bang & Olufsen, så er man lidt præget af at tingene skal være i orden Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo da og kunderne har dem også i 20 cm afstand når de monterer dem, så mere hysterisk er du heller ikke Wink

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)