Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leder efter et projekt......

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Endelig fik jeg oprettet mig herinde, efter flere års kiggeri.

Først lidt om mig selv.

23 år

Projektleder i byggebranchen (ansat pt. )

6 års erfaring, udlært alu-tømrer, gennemført div. kurser indenfor sikkerhed/projektledelse. Ildsjæl.

Jeg har tidligere en del erfaring med indholds websites indenfor musik/film, gossip og sport. Var med til at lave flairmag.dk som senere blev købt ud af gaffa.dk da vi tog en del af dets "kilk" :D

Nu vil jeg gerne prøve at komme ind på webshop markedet, og har ledt flere steder efter et koncept.

Konceptet kan jeg ikke helt finde, men jeg ved godt hvilke varetyper jeg kunne tænke mig at arbejde med. Det her er faktisk et indlæg der kunne ligge flere steder herinde. På den ene side søger jeg overtagelse af en eksisterende shops, på den anden side er jeg også klar på at lave min egen.

Det skulle helst være indenfor disse emner, som også har min interesse:

Musik/film/bluray/sport/trænning/kabler/pc/hardware

Hvis der er nogle der har nogle gode råd til mig, så tager jeg meget gerne imod dem.

Planen er at jeg kan gøre dette når jeg har fri fra mit dagsjob, eventuelt fuldtids når projektet viser sig stærkt nok til dette. Som projektleder gennem adskillige år, trods min unge alder, har jeg opnået stor succes i de 2 virksomheder jeg har arbejdet. Jeg har en god forrentnings-sans, arbejdsflid og vant til masser af bolde i luften. Til dagligt står jeg for indkøb, produktion, montage og KS, ca. 20 sager af gangen.

Håber ikke det er alt for rodet, glæder mig til at høre fra eventuelle partnere, shop-sælgere osv.

 

Mvh Kim

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har desuden ca. 20 m2 lager/kontor plads i mit eget hus.

kan nok frigøre mere plads til lager.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)