Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige betalere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Jeg vil bare lige høre om der er andre end mig der har bøvl og brok med dårlige betalere, og hvad gør i ved det?

/Davion

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke efter vi fik dankort, så kører det fint. + sender ikke noget ud før vi har modtaget beløbet, hvis kunden vælger bankoverførsel.

Var lidt for flink/naiv i starten og sendte før betaling.

Allerbedst er jo kontakt til kunden, og se om i kan finde løsning sammen.

Ellers er det at alliere dig med god advokat, og køre fuld rykkerprocedure, incasso mv. , problemet er bare du ikke får noget ud af det hvis det er småbeløb.

Mvh

Jesper

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem som jeg har haft som ikke har betalt for et produkt har jeg gjordt dette med: Skrevet en email dagen efter betalingen skulle være sket. og gav dem en frist på 2 dage. efter 2 dage ringte jeg til dem. og gav dem 1 dag extra (dvs 3 dage i alt)  dem som så ikke efter det har betalt, har jeg sendt rykker ud til, og mine rykker gebyre er ret høje , så betaler de efter 1. rykker. aldrig oplevetat jeg har skulle sende 2. rykker

 

Men som ^ siger, find en god advokat. som kan styre det for dig :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Davion

Vi oplevere ikke rigtig et problem med dårlige betalere, men nu har jeg også arbejdet med de mennesker igennem 8 år og har dermed stor erfaring i at håndtere disse mennesker.

Det vi gør for at undgå dem er:

Vi laver en grundig kreditvurdering inden opstart, her kigger på i diverse registre og sammenholder regnskaber og kigger efter om personen bag har haft tidligere konkurser.

Laver intet på nye kunder uden betaling først, eller på løbende kontrakter så betaler du altid 3 måneder forud.

Det giver selvfølgelig ikke en garanti for at folk betaler, men man sorterer de værste fra.

Jeg stiller mig gerne til rådighed hvis der er nogle som vil have råd til hvordan man kan kreditvurderer sine kunder profesionelt.

tho@greenbusinesshouse.dk

 

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Davion,

Ja det mærker vi desværre også.

Vi bruger som udgangspunkt aldrig inkasso firmaer, da det vil smadre vores forhold til kunden total, vi bruger derimod utrolig meget tid på telefonisk kontakt til kunderne, for at finde ud af hvorfor der ikke betales. Endvidere er vi medgørelige med løsningsforslag som afdragsordninger m.m.Det har virket rigtig godt, og vores debitors kredittid hos os er faldet væsentligt.

Mvh.

Konrad

 

 

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)