Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg er igang med at starte en skiportal op som hedder www.SkiNet.dk.
Siden er oppe senest den 1. November.

Mit spørgsmål er om jeg allerede nu inden siden er oppe at køre kontakte eventuelle annoncørere på siden, eller skal jeg vente til siden er kommet godt igang, så jeg også kan vise besøgstal?

På forhånd tak


Lasse

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan allerede nu begynde at undersøge hvilke annoncører du gerne vil have. Vær opmærksom på at der er 5 milliarder sider for rejsebranchen, og det kræver MEGET GODE argumenter, hvis din side skal "vinde" over mængden.

Men her er en metode, som måske kan få dig igang:

1. tag kontakt til 10-15 potentielle leverandører (du vælger - telefonisk, hvis du mener at have en vindende personlighed, eller brev, hvis du er usikker i telefonen).
2. Fortæl dem lidt om hvad du vil med siden - hvilken berettigelse netop din side har i mængden.
3. Giv dem en ikke uvæsentligt lang gratisperiode (et halvt til et helt år?) - det er risikofrit for dem.
4. Sørg hele tiden for ikke at lyde som en annoncehaj! Der er stort fokus på den for tiden.
5. Når du har 15 annoncører kan du starte din kampagne op med betalende kunder.

HUSK PÅ! Du henvender dig til mennesker - ikke maskiner! Dette synes at være den største fejl mange annoncesælgere begår.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret!

Så du mener godt jeg kan begynde at kontakte firmaer nu?

Hvad mener du med at når jeg har 15 annoncører kan jeg starte med betalende kunder?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skriver i pkt. 3. at du skal give en 10-15 potentielle kunder en gratis annoncering i en periode. Det er altid godt at have noget at vise, før man forsøger at sælge.

Men jeg mener at min føromtalte metode vil få dig igang indenfor en måneds tid, hvis du er hurtig til at gøre dit fodarbejde.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nok bare mig der er langsom, men hvad er det som vil tage mig en måned? At få 15 gratis annoncørere med?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Med mindre du er usandsynligt hurtig til at bearbejde de data og kriterier du søger dine kunder ud fra, så vil det tage noget tid at lave en liste over potentielle kunder - og vælge hvilke der skal tilbydes gratis annoncering. Skal det være de store og kendte, der skal have det gratis? Eller de små og ukendte? Eller en kombination?

Du skal også have udarbejdet noget materiale - altså en presales håndbog til dig selv, hvor du sikrer dig at du har svar på alle de mærkelige spørgsmål, som kunden måtte stille.

Og så skal du endeligt respektere at selvom du tilbyder noget gratis, så er det ikke sikkert at alle kunder lige har tid med det samme til at sige "ja". For det er trods alt stadig et kontraktligt forhold (eller hvordan du vælger at gøre det)

Sammenlagt - jeg tror at det ville tage mig 1 md. at få 15 kunder på limpinden, ovenstående taget i betragtning.
Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay. Tak for hjælpen!

Det vil nok tage mig mere end 2 måneder, da er helt ny indenform markedsføring.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen :-)

Det er altid en dårlig ide at undervurdere den tid forberedelse tager...

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det har du nok ret i! Men jeg sætter bare tingene i perspektiv
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Drenge

 

Nu må jeg lige blande mig lidt. Hvis det tager 1-2 måneder at få 10-15 gratis annoncørere med, bør du nok afholde dig fra at bruge tiden på det.  

Vi taler om en win-win situation for gratis kunderne. Lyder du ikke som en med skumle bagtanker i telefonen bør det kunne gøres hurtigt.

Hold fokus på det du er god til og få evt klaret dine annoncer af andre der har forstamd på det.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)