Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en ide / leder efter en samarbejdspartner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg, en kvinde på 35 år og som har prøvet lidt af hver. Har en del erfaringer med Asien og især i Vietnam. Har været udstationeret i Vietnam i 5 år. Har 10 års erfaringer inden for tekstilbranchen. Har arbejdet med indkøb og produktion - interesser sig også for salg. Vil gerne blive selvstændig men mangler en ide. Hvis du har en ide eller mangler en samarbejdspartner så er jeg meget interesseret i at høre fra dig. Er åben for at gå ind i andre brancher end tekstil

mvh

pttn

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pttn, jeg går og tænker på det samme som dig :-) arbejder med indkøb, logistik i et importfirma der primært importere fra Kina.

overvejer at starte mit eget.. så hvis du har lyst, må du meget gerne skrive til mig na5-12@hotmail.com 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave en service site hvor personer som importer fra asien, og altid mangler overblik over hvor der er en container med ledig kapacitet.
Bruger nogen gange alt for lang tid ved speditør til at undersøge hvornår ca. man kan forvente sine vare shipped.
Vil for mig være okay med en bruger betaling for denne service, hvis det giver mig overblik over hvornår og hvorfra der er shipping time, empty container room J .. and so on.

Osv. Byg selv mere på ..

Mvh.
Juul

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nan

Jeg vil skrive til dig en gang i næste uge.

 

pttn

 

 

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

import af jakkesæt er det noget du evt. kan hjælpe med?

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juul

Tak for dit indslag. Jeg vil tage din ide op til overvejelse.

Mvh

Pttn

 

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej EagleGolfShop

Hvor ligger din kvalitetsniveau? Taler vi om FOB, CMT eller andet?

Mvh

Pttn

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad er FOB og CMT??

Tænkte på noget alla www.poiseofdenmark.dk

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

har besøgt hjemmesiden men kender desværre ikke deres produkter til at bedømme deres kvalitetsniveau.

det jeg vil høre er om du er vant til at arbejde med tekstil? er du interesseret i at købe det færdige produkter fra leverandøren eller du vil supplere m-vare og tilbehør og leverandøren skal kun koncentere sig om tilskæring, syning og pakning.

har du måleskemaer og specifikationer til hvad de stiller af krav til leverandør og jeg vil kigge på det.

 

Nhung 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nan og Nhung

Vil I skrive lidt om jeg selv på fokus@mail.tele.dk?

Jeg er igang med et indkøber-koncept, hvor en af grenene drejer sig om outsourcing/hjemtagning af produkter fra Østen. Husk jeres telefonnumre, så jeg kan ringe, hvis jeg fortsat er interesseret.

Michael Kousgaard

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)