Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distributør af Chotovelli ure i Danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Med eneret for Danmark er Fairtime nu officiel distributør af de umådeligt lækre ure fra Chotovelli.

Vi startede forhandling af Chotovelli ure tilbage i januar '09 og urene er uden sammenligning det bedst sælgende mærke i vores webshop

Nu kommer turen så til de fysiske butikker, hvor man forhåbentligt i løbet af efteråret kan se og mærke på urene "live" Cool

Hvis nogle her på Amino har interesse i at forhandle Chotovelli ure, så smid mig en mail. Mærket er dog indtil videre forbeholdt fysiske butikker i form af urmagere/guldsmede, eksklusive tøjforretninger etc. Online forhandlingen forbliver på webshoppen fairtime.dk.

Hvis du ikke selv har en butik, men kender en, som har, så skal jeg nok vide at værdsætte kontakten, hvis det ender ud med en aftale.

Venlig hilsen
Ole

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det Ole.

Du er velkommen til at kontakt Bent Vinter (info@jonsen.dk) fra Jonsén Eftf. - han er altid på jagt efter nye ure. Men at de kommer i den fysiske butik er afhængig af de også må sælges på nettet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Tak, det vil jeg gøre. Webbutikker i forbindelse med fysisk butik er selvfølgelig noget, som jeg må forholde mig til. I er jo en anelse aktive inden for det felt. Smile

Tilmeldt 12. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Congratulations, Well i get here as I'm looking for a distributor in Denmark for Edwin Watch   www.edwinwatch.com  very nice brand take a look into the web page.

So, if some one is interested, please send my  an emial: lorena@edwinwatch.com

Regards

Lorena

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)