Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
    Hej på er,

 

Jag vill mer än gärna ha lite feedback ang min webshop - Design, användar vänlighet, med mera. Jag har stor respekt för er här inne så kom med konstuktiv kritik så vi kan bygga vidare och bli bättre...

 


 

Tusen tack för hjälpen.

Mimmo & Morten / 2bii.dk  

 

 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Nydeligt layout, og det ser rimelig brugbart ud.

Men jeg undrer mig over feltet med nyheder. Er dine kunder SÅ interessede, at de skal stå på forsiden?
Jeg vil foreslå at du i stedet laver en produktpræsentation af udvalgte produkter, lav en lille smagsprøve med et fængende billede, der sender folk videre til endnu et spændende produkt.

Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tack för det -  Och en bra idé du gav mig. Har tänkt lite i dom banor men som du lade upp är det bättre tror jag nog.

Vad tycker du ellers? Kan man se vad vi gör? Är det enkelt att hitta runt på sidan?

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er småting, jeg ved det,
http://www.2bii.dk/shop.asp?cid=4 : "Her  er T-shirten der signalerer at du er selvsikker," Der er et mellemrum for meget.

Det samme gør sig gældende her, http://www.2bii.dk/terms.asp : "- Varer sendes med Post Danmark og de herfor gældende vilkår.  Normalt afsendes varen samme dag som du bestiller." Lige før "Normalt"

Du skriver her, http://www.2bii.dk/terms.asp : "Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som da du modtog den. Du skal selv betale fragten for varer der returneres."
Det er i strid med, http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-omraader/internet/net-tjek/2/3/1/konsekvenserne-af-at-fortryde-et-koeb/ der siger,Hvis du udnytter din fortrydelsesret, skal sælger tilbagebetale det beløb, du har betalt til sælger, herunder leveringsomkostninger, gebyrer og afgifter. Sælgeren skal også tilbagebetale eventuelle leveringsomkostninger.  Er det en vare, du har købt, skal sælger tilbagebetale pengene snarest muligt, efter at han har modtaget varen og haft lejlighed til at undersøge den.

Personligt ville jeg fjerne reklamen fra Tradedoubler, da det kan lede folk væk fra jeres shop.

Jeg tillod mig at lægge en vare i kurven, og trykke til kassen, dog uden at bestille. Hvad dækker de 4 kr. til ordrebehandling over? Det er personligt noget der ville kunne få mig til at lukke jeres side ned, og finde en anden. Læg hellere prisen på varen.

I har et forum tilknyttet hvor der kan tales om musik, film og endda skydning. Igen er det min mening at dette forum er malplaceret, hvorfor lede folk væk fra jeres side. Meningen er at de skal købe jeres varer, ikke diskutere skydning og den nyeste musik.

Jeg synes at det er RIGTIG FEDT, at I har billede på af jer selv under "Om os"! Det er der efter min mening alt for få der har, og det er en skam, da det for mig er med til at skabe tryghed og tiltro til forretningen (og så ved jeg også hve jeg skal svinebinde hvis jeg ikke får mine varer ).

Knappen "Til kassen" synes jeg er rigtig fin, derudover er den til at få øje på.

Generelt et lækkert design. Sæt gerne Tlf. og mail nederst på alle jeres sider, det gør det lettere for kunden at finde kontaktoplysninger på jer, fremfor at skulle bladre om til "Om os".

Jeg synes at det er lidt indviklet at finde rundt i "T-shirts til fyrene" og "Blanke T-shirts". Jeg overser nemt knappen selvom den er stor. Prøv at lav et produktkatalog hvor det hele er samlet, gerne et for fyrerne og et for tøserne, så kunden er fri for at skulle trykke på skumle knapper for at finde rundt...

Jeg er lidt vild med jeres tøj  og jeg ser gerne meget mere også gerne busker med påskrift etc...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Wow - tack för det. Det kallar jag feedback och en bra sådan. Det är mycket du skrev som vi kommer att ta upp för att göra vår sida så perfekt som möjligt..... Det är därför jag älskar detta forum.

 

Mimmo / www.2bii.dk

Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.


Det var rigtig dejligt at få feedback på denne måde. De fleste ting er hermed rettet til sådan at det ikke skal ødelægge vores side.

 

Det er kanon at I gider at give jeres mening sådan at vi kan blive bedre. Bare kom med mere feedback såfremt i har noget til os.

 

Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-09-2006 17:41:46 Forfatter: Euro man
Wow - tack för det. Det kallar jag feedback och en bra sådan. Det är mycket du skrev som vi kommer att ta upp för att göra vår sida så perfekt som möjligt..... Det är därför jag älskar detta forum.


Mimmo / www.2bii.dk


Velbekomme  Yep, Amino er en gave til iværksætteren ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilføj et nyhedsbrev hvor folk kan tegne sig op, det gør det muligt for jer at maile folk med gode tilbud... :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

 

Det har vi faktisk gjort. Når folk køber og de skal godkende vores betingelser har de muligheden for at tegne sig op der... Måske bør det komme ud på forsiden, men vi har lidt andre ting i gære der skal opdateres på siden først.....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)