Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prof. Logo - 700 kr.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er.

 

Jeg er en kreativ dreng på 18, der beskæftiger mig med logo design. Jeg har i længere tid observeret hvordan folk spilder (alt for mange) penge, på logoer der er af utrolig ringe kvalitet.

Jeg er heldigvis i den position at jeg kan tilbyde et ordenligt logo, uden at det behøver at koste flere tusinde kroner.

For 700 kr. får du:

1. indsamling af spørgeskema, eller interview.

2. research.

3. idégenerering og brainstorming

4. skitser på papir

5. digitalisering af idéer

6. præsentation og feedback

7. finpudsning og aflevering

 

Logoet bliver selvfølgelig afleveret i en logopakke, med alle nødvendige filer, både til web og print.

Derudover bliver logoet, hvis det ønskes afleveret i sort-hvid, greayscale, reversed og i fuld farve.

 

Hvis nogen er i tvivl om hvor vigtigt et ordenligt logo er, så læs gerne her

og hvis nogen vil se et udvalg af de logoer jeg har lavet, kan de se dem her: logointhegogo.com

 

I skal være mere end velkomne til at skrive på contact@logointhegogo.com eller her i tråden.

 

-Alexander Spliid

 

 

 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nydeligt arbejde !

Jeg står ikke lige nu og mangler et loge, men held og lykke med foretagenet.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder bare klistret til skærmen mens jeg tænker: "f**k det er nice det der" hvert. 2. sekund.

 

Meget flotte logoer!

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er rimelig sjovt at du linker til en artikel, hvor man prøver at forklare hvorfor logoer koster kassen, og samtidig sælger du dig selv for håndøre. Jeg er slet ikke imponeret :-) 

Held og lykke med dit foretagende :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

 

Du er alt for dygtig til at sælge dig selv så billigt - det du laver, ser meget professionelt ud, både idé- og håndværksmæssigt. Problemet med at sælge sig selv for billigt kan være, at folk ikke tror, at man egentlig kan noget:) Så hellere sige nej til et par opgaver som synes man er for dyr, og så sælg i stedet dig selv for det du er værd.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lynge
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Ørum Nissen Invest I/S Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Hold da op hvor er det flot arbejde - man sidder nu med en dårlig smag, når jeg tænker på de logoer jeg har været med til at betale for. Jeg mener dine er jo helt på højde med de "stores" ideer og layout - og her betaler man unden problemer 50 - 100.000 kr.

Jeg skal med glæde sprede dit budskab - og rigtig held og lykke fremover, giv lige en besked når du opdaterer med flere næste gang.

Mvh Henrik Ørum NIssen

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Kaltoft:

Jeg sidder bare klistret til skærmen mens jeg tænker: "f**k det er nice det der" hvert. 2. sekund.

 

Meget flotte logoer!

 

/ Morten

Jeg er enig med Morten.

Gemmer lige denne side til når jeg engang skal bruge et logo :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo @ tak for det, håber at høre fra dig en dag.

Morten @ tusind tak :)

Malene @ Jeg er klar over hvor billigt jeg sælger mig selv, og det er helt bevidst. Der er en række grunde til at det er så billigt.

1. Jeg er 18 år, studerende, og har ikke nogle store udgifter.

2. Jeg elsker spændende, og prisen er ikke afgørende for mig, og tro mig jeg afviser også mange projekter :)

3. Jeg har før solgt billig grafik, og det giver mig en chance for at vise hvad jeg kan, til mange folk, hvilket giver en stor kundebase.

Håber det forklare prisen.

@ Koludabyg - tak, tjekker jeg lige op på.

@ Henrik, mange mange tak- Kreativitet kan have mange priser :)

 

I Øvrigt er siden blevet opdateret med nogle af mine seneste logo'er.

og snart vil jeg også linke til sider, hvor jeg viser hele "identitets pakker" frem.

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

alexanderspliid:

Malene @ Jeg er klar over hvor billigt jeg sælger mig selv, og det er helt bevidst. Der er en række grunde til at det er så billigt.

1. Jeg er 18 år, studerende, og har ikke nogle store udgifter.

2. Jeg elsker spændende, og prisen er ikke afgørende for mig, og tro mig jeg afviser også mange projekter :)

3. Jeg har før solgt billig grafik, og det giver mig en chance for at vise hvad jeg kan, til mange folk, hvilket giver en stor kundebase.

 

Godt du er klar over det:) Men fordi du ikke haft nogen  udgifter, skal du stadig have dine timer dækket - jeg ved ikke hvor mange timer du er om et logo, men jeg gætter på, du max har en timepris på en 50'er? Det var hvad jeg gik for som flaskedreng i den lokale brugs:)

Tænk også på - en dag vil du måske leve af det, og så vil den kundedatabase du har opbygget, måske ikke være med til pludselig at betale det 10-dobbelte af hvad de før har givet. Prøv at tage et kig på www.freelancer.dk, der ligger en udregning et sted om, hvor mange penge man bør tager som freelancer. Jeg mener, min. prisen er 250 - der er regnet AMbidrag osv ind over. Der kan du måske sjusse dig frem til en timepris for dig selv, hvis du ikke har nogen udgifter til kontor osv.

Og - hvad med en bedre computer? Eller at spare sammen til et ophold på en eller anden sej skole i USA eller lignende? Man må godt tænke på sig selv:) Hvis jeg havde været ligeså god som dig da jeg var 18, havde jeg dælme taget mere, så jeg kunne få noget fedt udstyr og et udenlandsophold...

 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)