Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook kursus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete det! Nu er jeg efterhånden blevet prikket så meget til i forbindelse med et facebook kursus – så nu skal det være. Jeg har planlagt et kursus i Odense den 28.10.2009 fra kl. 9.00 til 16.00

Emnet vil være tilpasning af facebook sider, og ikke mindst oplæg til diskussion om brugen af facebook sider i professionel sammenhæng. Jeg vil fortælle om vores egne erfaringer med at gøre Officekonsulenterne til en del af Facebook, og hvor vi er på vej hen i online verden med et meget traditionel virksomhed. Herefter vil jeg vise jer, hvordan man med standard værktøjer kan tilpasse sin facebook profil, hvad min erfaring er med hensyn til virkemidler, hvordan man bruger HTML til at tilpasse siderne. Til sidst vil vi tage en snak om annoncering på Facebook – virker det eller virker det ikke.

På dagen vil vi helt sikkert runde andre online værktøjer som LinkedIn, twitter og hvad der ellers måtte være derude.

Prisen for dette et dages kursus er kr. 2.000,- pr. deltager og kurset vil blive gennemført ved 8 eller flere deltagere. For den pris vil I få en god kursusdag med megen viden samt forplejning hele dagen på stedet, hvor kurset gennemføres.

I skal selv medbringe en PC til dagen hvor der er mulighed for trådløst netværk så I kan arbejde med jeres side direkte undervejs på kursusdagen.

Mine forventninger til jer for at deltage på kurset er at I allerede har en fanside på Facebook eller ved hvad det er og har et ønske om at tilpasse siden til jeres egen virksomhed.

For at tilmelde jer, skal I sende en mail til ck@officekonsulenterne.dk I vil herefter modtage en faktura for betaling af kurset. Når jeg kan se at betalingen er gennemført vil I være tilmeldt og modtage information direkte om hvor kurset gennemføres i Odense.

Da vi skal være 8 personer for det hænger sammen, så er I naturligvis velkommen til at sende det rundt i jeres netværk.

Jeg glæder mig meget til at se jer den 28. oktober.

Alle priser er opgivet ekskl. moms.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan du ikke lige skrive et telefonnummer til mig. Jeg har et nyt koncept igang, hvor sådan et kursus kunne være af interesse.

Michael Kousgaard

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Officekonsulenterne:

Så skete det! Nu er jeg efterhånden blevet prikket så meget til i forbindelse med et facebook kursus – så nu skal det være. Jeg har planlagt et kursus i Odense den 28.10.2009 fra kl. 9.00 til 16.00

Emnet vil være tilpasning af facebook sider, og ikke mindst oplæg til diskussion om brugen af facebook sider i professionel sammenhæng. Jeg vil fortælle om vores egne erfaringer med at gøre Officekonsulenterne til en del af Facebook, og hvor vi er på vej hen i online verden med et meget traditionel virksomhed. Herefter vil jeg vise jer, hvordan man med standard værktøjer kan tilpasse sin facebook profil, hvad min erfaring er med hensyn til virkemidler, hvordan man bruger HTML til at tilpasse siderne. Til sidst vil vi tage en snak om annoncering på Facebook – virker det eller virker det ikke.

På dagen vil vi helt sikkert runde andre online værktøjer som LinkedIn, twitter og hvad der ellers måtte være derude.

Prisen for dette et dages kursus er kr. 2.000,- pr. deltager og kurset vil blive gennemført ved 8 eller flere deltagere. For den pris vil I få en god kursusdag med megen viden samt forplejning hele dagen på stedet, hvor kurset gennemføres.

I skal selv medbringe en PC til dagen hvor der er mulighed for trådløst netværk så I kan arbejde med jeres side direkte undervejs på kursusdagen.

Mine forventninger til jer for at deltage på kurset er at I allerede har en fanside på Facebook eller ved hvad det er og har et ønske om at tilpasse siden til jeres egen virksomhed.

For at tilmelde jer, skal I sende en mail til ck@officekonsulenterne.dk I vil herefter modtage en faktura for betaling af kurset. Når jeg kan se at betalingen er gennemført vil I være tilmeldt og modtage information direkte om hvor kurset gennemføres i Odense.

Da vi skal være 8 personer for det hænger sammen, så er I naturligvis velkommen til at sende det rundt i jeres netværk.

Jeg glæder mig meget til at se jer den 28. oktober.

Alle priser er opgivet ekskl. moms.

 

Så kom det endelig Christian! Big Smile.

Jeg regner bestemt med at tilmelde mig Smile

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt initiativ

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige gøre opmærksom på at sidste tilmelding til dette kursus er Søndag den 4. oktober grundet lokalerne der skal bookes endeligt. Så kom ud af busken og få jer tilmeldt til dette arrangement :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har straks tilmeldt mig kurset.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg også tilmeldt Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skriver I til sidst vil tage en diskussion om Facebook annoncering - der er jeg nok eksperten.

Har stor succes med Facebook annoncering og har brugt utallige timer i mit netværk med disse diskussioner.
For nogen er det godt - andre skidt. Branding eller ej.

Du er velkommen til at kontakte mig i aften på 27 24 14 32, hvis jeg ville være til hjælp.

 

Fra San Juan, Metro Manila, Philippines
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Kan du ikke smide et video preview fra YouTube, Vimeo el andet sted fra, af et tidligere kursus (behøver ikke være om Facebook). Det kunne også være fedt med et program for dagen. Hvad har man med hjem i tasken, når dagen er omme?

Hilsen Aleksander

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har ikke noget video preview fra tidligere undervisning - jeg har aldrig turde optage mig selv Big Smile

Kurset her handler om, hvordan du kan udnytte facebook og andre sociale medier optimalt til din virksomhed. Specielt er der fokus på at tilpasse facebook sider til virksommhedens design ligesom vi og andre alllerede har gjort. Du vil efter dagen være i stand til at lave en virksomhedstilpasset facebook side og have fået en masse indspark til hvordan man kan bruge medierne til at brande virksomheden.

/Christian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)