Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledertype test

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg leder efter en simpel ledertype test, som skal bruges i forbindelse med et lederseminar. Testen skal bruges som udgangspunkt for en diskussion om lederroller, og hvordan lederadfærd påvirker organisationskulturen. Den skal være simpel - dvs. ikke indeholde for mange spørgsmål, og den skal give svar med det samme ved en simpel sammenlægning af svar - sådan lidt ala de hurtig-tests man finder i I Form og lign. gør-det-selv-blade. Den skal helst heller ikke koste noget (eller i det mindste være billig), og det ville være fedt, hvis den kan downloades direkte fra nettet.

De tests jeg har kunne finde er meget fyldestgørende og koster en mindre bondegård. Der må da findes en Light variant et eller andet sted eller hvad?  

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anniqa

Vild god ide med en ledertype test, især fordi du vil følge op på den efterfølgende i en diskussion. Spørgsmålet kan være om de får nok ud af testen, hvis ikke de får en individuel feedback?

Jeg er certificeret i DISK http://www.persolog-danmark.dk/ - hvor der også kan bestilles online test. Men billigt, næsten gratis er det ikke. Det handler også om kvalitet. Kunne kursisterne evt. være interesseret i egenbetaling?

Hvis det har vagt din nysgerrighed, er du mere end velkommen til at kontakte mig www.ztrong.dk  Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du svarer måske u-samenhængende?.. hahahaSmile

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du skal bruge noget med ballast, så kontakt disse: http://www.opp.eu.com/Pages/home.aspx

De venligste hilsner,
Christian

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kigge her, der en en del forskellige muligheder - det er dog stadigt i den lette ende

//Lederwiki

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)