Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Go-cards

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hudpleje & Velvære er en lille fin hudplejeklinik, der heldigvis ikke er specielt ramt af finanskrise-bøvl. Når det så er sagt, skal man jo alligevel målrette sin markedsføring ret nøje.

Jeg har planer om at få lavet nogle flotte Go-cards til den lokale café og til at sætte på bilruder hos centerets handlende kunder.

Er der nogen der har erfaring eller gode råd mht. hvad disse Go-cards eller kan bruges til.

give ca 3000,- for 2000 kort.

Ann

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ville ikke rigtig gøre det, synes ikke de Go-cards bliver set af særligt mange mennesker eller at folk tager dem.. Desuden synes jeg aldrig det er smart at smide reklame på en bilrude! Brug det på noget google adwords istedet..

Altid en ny ide!

Fra København Ø
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann,

Send mig lige en mail, så kan jeg lige høre mere, og komme med et bud :)

smedenh@msn.com ..

Martin Hansen Multimediedesigner www.mmd-stevehansen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

Det kan jeg sagtens lave inkl. opsætning og tryk :)

ring 21207133

Mvh

Thomas Østerbye Nielsen

comboworks@gmail.com

 

Fra Dragør
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann,

Du spørger efter gode råd til, hvad postkort ellers kan bruges til. Et oplagt svar er, at dele dem ud foran f.eks. indkøbscentre og ved tog-stationer, steder med mange relevante mennesker. Det giver noget spredt opmærksomhed, men ikke nødvendigvis køb. Men du kan også lade dine nuværende kunder være ambassadører. De kan sende et postkort til veninden, og hun får så en rabat på første hudpleje, hvis hun medbringer kortet. Her er der større sandsynlighed for at få kunder - og du behøver måske ikke så mange postkort. Start  med at spørge dine nuværende kunder, hvad de synes om den idé.

Held og lykke

mvh

Jacob

Vil du ha' flere kunder til dit outlet? Eller bare gode outlet tilbud? Prøv www.outletters.dk

Vil du hellere have råd til og om markedsføring, så kig ind på www.Ordkontoret.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)