Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støtte til projekt for unge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er! :)

Nyhedsportalen for unge, UngUpdates.dk søger støtte til annoncering, webdesign, økonomisk støtte m.v. Vi giver en logoplads + et link på vores Sponsorer-side, hvis du eller dit firma vælger at støtte projektet for unge. 

Lidt om os selv:
Vi er en pige og en dreng på henholdsvis 18 og 14 år som kommer fra Ullerslev og Odense. Vi har godt og vel tre månederstid været i gang med vores nye nyhedsportal for unge -
www.ungupdates.dk, hvor det er unge der publicere nyhederne og formidler dem for de unge rundt omkring i Danmark. Målgruppen for vores projekt er 12-20-årige. Vi vil gerne sætte fokus på de unges hverdag og samtidig sørger for, at de unge har et sted at læse nyheder udover de sædvanlige aviser, som for det meste kun henvender sig til den lidt ældrere generation, i ét vist omfang naturligvis. Det har først og fremmest været utrolig vigtigt for os, at få nyhedsportalen op og køre og dagligt opdaterer siden med dugfriske nyheder til de kære læsere. Vores første job som professionelle journalister var ved TV2's AllStars hvor vi var inde som presse hele tre gange - inkl. finalen og dernæst var vi presse ved Grøn Koncert i Odense. Den 7. august fungerede vi også som presse ved årets Skanderborg Festival og vi håber naturligvis også at kunne ligge kræfter i The Voice 09, da det ville give UngUpdates og deres læsere meget mere læsestof.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i en e-mail / tlf nr. jeg kan fange en af jer på?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan i første omgang kontakte mig på, rasmus@lillers.dk. (:

Ha' en fortsat god dag,

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om vi kan tilbyde jer det helt store, men jeg vil lige rose jeres side. Jeg synes den er rigtig "COOL" Held og lykke med projektet.!

Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

dehm:

Ved ikke om vi kan tilbyde jer det helt store, men jeg vil lige rose jeres side. Jeg synes den er rigtig "COOL" Held og lykke med projektet.!

Mange tak skal du have.. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)