Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK-hostmaster gør det ikke let.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det bare gigahost som er yt :P Nå så ved jeg det :) Tak for alle svarende! Så er mit had fjernet fra Dk hostmaster!:D

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Jeg ved ikke om der er andre end mig der er trætte af når man køber et nyt domæne for man en ny bruger til DK-hostmaster, og skal til at flytte det. og hvert domæne for sit eget login, så man skal til at ændre bruger for hver eneste domæne man opretter.. Holy .... det er spild af min tid:P

Flere steder kan man skrive sit handle, også bliver den automatisk tilmeldt.
F.eks. på gratisdns

Andre gør ikke - men der kan du efterfølgende flytte domænerne til et eksistererende handle.
Det sker indenfor få minutter.
Du kan både skifte registrant, fuldmægtig og betaler - og det har man kunne så længe jeg kan huske.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kekro&Co.:

Bautik:

Jeg ved ikke om der er andre end mig der er trætte af når man køber et nyt domæne for man en ny bruger til DK-hostmaster, og skal til at flytte det. og hvert domæne for sit eget login, så man skal til at ændre bruger for hver eneste domæne man opretter.. Holy .... det er spild af min tid:P

Flere steder kan man skrive sit handle, også bliver den automatisk tilmeldt.
F.eks. på gratisdns

Andre gør ikke - men der kan du efterfølgende flytte domænerne til et eksistererende handle.
Det sker indenfor få minutter.
Du kan både skifte registrant, fuldmægtig og betaler - og det har man kunne så længe jeg kan huske.

Ja jeg har set man kan skifte det hele.. det er bare det adminstrative i at flytte 40 domæner der er træls at tænke på.. :P

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er først efter de er overgået til deres nye side jeg har oplevet samme problem, førhen blev alle domæner købt til samme konto, men de sidste jeg købte kom desværre også med hver deres konto nummer, så skulle manuelt hen og flytte alle domæner til samme konto...:(

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

gratisdns.dk bliver man spurgt om sit "handle" når man køber et nyt domæne. Jeg er dog typisk for sløv til at slå det op og ender altid med at få et handle per domæne Stick out tongue. Hvem hulen kan huske sit dk-hostmaster handle...

Jeg kan men har nu også et ret nemt et Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vi er ved DK-Hostmaster. Hvad er så idéen med alle de brochure de sender ud til en? Jeg kan forstå der kommer en brochure ud med posten per handle. Men gud hjælpe mig om de ikke sender en brochure mm. ud per domæne man opretter... Og de vil ikke engang ændre det - Jeg har spurgt.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også modtaget et par hundrede af disse efterhånden, postkassen er helt fyldt op når man lige har shoppet lidt i weekenden...:)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)