Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser det her ud?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - så prøver jeg også lige. Er i færd med at udvikle denne portal http://www.2nik.net Det hele startede med, at jeg blev dødtræt af blinkende bannere og andet forvirrende stads. Så lavede jeg denne portal, og til min store overraskelse ser det ud til at virke - rent besøgsmæssigt. Ideen er noget enkelt og overskueligt. Roligt og til at finde ud af. Hvordan synes I det virker?


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår ikke helt konceptet? Det er en række links til produkter man kan købe via Tradedoubler links, som så giver dig kommision... mange af dem er ikke bedre end hvad man ellers ser?

Det virker lidt underligt med de Google reklamer i bunden, men hvis det giver godt, er det selvfølgeli godt.
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-09-2006 21:16:27 Forfatter:2nik Gruppen

Ja - så prøver jeg også lige. Er i færd med at udvikle denne portal http://www.2nik.net Det hele startede med, at jeg blev dødtræt af blinkende bannere og andet forvirrende stads. Så lavede jeg denne portal, og til min store overraskelse ser det ud til at virke - rent besøgsmæssigt. Ideen er noget enkelt og overskueligt. Roligt og til at finde ud af. Hvordan synes I det virker?



 

At det er da et behageligt alternativ, var min første reaktion, da jeg besøgte jeres website. Det var altså bare lige indtil jeg ville se hvem der står bag, f.eks. et personnavn jeg kunne stile dette indlæg til! På kontaktsiden var det første jeg mødte, ikke det forventede navn, men en reklame fra google - suk

Måske det var muligt at undgå de forp..... reklamer på steder hvor de ihvertfald ikke hører hjemme?

Vi har i opfinderkonsortiet arbejdet et stykke tid på en halvstor web baseret "knowledge" database for især 3de verdens endusere.

Formålet er at udskifte et papiropslagsværk med en søg-og redigerbar database for alle brugere (lidt i stil med Linux-konceptet). Det estimerede antal daglige besøgende der er baseret på antallet af opslagsværkets læserer forventes omkring 300 - 400.000. Vi har en strategi om at den samlede reklameplads på websiten kun må sælges til en virksomhed ad gangen, som så kan have den fra en dag og lige så længe de har råd til at betale. Det kan måske begrænse de meget irriterende reklamer, som tit får en negativ effekt, fremfor den ønskede. Måske kan ovenstående være til inspiration!

 

Med venlig hilsen

Lars C


Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - det kan det i høj grad. Jeg vil straks udbygge informationerne på Kontaktsiden og fjerne reklamerne der. Synes du også, at de er malplacerede andre steder?
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 2nik

Jeg tænker på, hvad får jeg som bruger ud af at besøge din hjemmeside? Umiddelbart kan jeg ikke se forskel på den også søge eksempelvis på kontaktlinser på google. Så kommer der google adwordsreklamer. Kan du sige, hvad forskellen er?

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rikke! Ja - det kan jeg godt forklare. Har netop - som du foreslog - lavet en Google søgning på "kontaktlinser". Det gav 2.690.000 links. Det er jo - efter min mening - nærmest latterligt. De store søgerobotter er ved at løbe helt løbsk. Hvad i al verden skal jeg med 2.600.000 links. En bedre søgemaskine giver dig nogle få velvalgte, som f.eks. www.findlet.dk

 

Nå - men jeg skulle forklare: Min hensigt er at skabe en portal, der nemt og hurtigt giver dig adgang til produkter, som du har brug for, og som du kan have tillid til. Det gælder både pris og kvalitet. Tanken er at gøre livet lidt nemmere for de mennesker, der handler vi internet og som jeg - er trætte af 2.600.000 links, der ofte leder dig på vildspor.

 

Altså - nem og hurtig adgang til produkter, du ønsker. En simpel og enkel portal uden (for mange) blinkende bannere og alt muligt andet gøgl. Roligt og tillidsvækkende - i den forstand, at jeg/2nik Gruppen kun udvælger produkter, som er kendte og anerkendte. Giver det mening? Det tror jeg - hvad siger du?





 





Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
En portal kun styret af links du kan få kommision på... krydret med lidt flere google-reklamer.

Kan det blive mindre brugbart?

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan Kunne du uddybe det lidt - set i lyset af mit svar til Rikke? Hvad forstår du ved "brugbart". Min tanke er som sagt at gøre tingene lidt lettere - er jeg helt galt på den?
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Min pointe er, at hvis din portal/link-samling kun er styret af links, som du kan tjene penge på, at jeg trykker på. Så præsenterer du mig jo ikke for de bedste links/muligheder, men bare dem du kan tjene penge på, og på den måde bliver indholdet ikke brugbart.


www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 2nik

Jeg synes at din forretningside er god, men jeg synes ikke at den bliver eksikveret godt nok. Det giver ikke mig værdi som forbruger bare at se en masse links. Det der vil giver mig værdi er, hvis jeg kan se test af eksempelvis e-butikker med kontaktliser, så jeg derudfra kan tage valget af, hvem jeg vil handle med. Evt. en brugerrating af de forskellige butikker. Jeg synes eksempelvis at edbpriser giver mig værdi, da jeg kan se en prissammelingning og en rating af butikkerne.

 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)