Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser det her ud?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rikke! Jeg er meget enig med dig i, at Edbpriser er et rigtigt godt site. Bruger det faktisk ofte selv. Når du taler om om tests af e-butikker, mener du så, at jeg selv skal rate butikkerne eller er det kunden, der skal gøre det? det ville jo ikke være så vanskeligt at indbygge noget rating på siderne.
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan
Er ikke sikker på, at jeg helt forstår. Hvad mener du med "de bedste links/muligheder"? Bedst er jo ikke nødvendigvis biligst. For eksempel har jeg købt en del meget billige printerpatroner på nettet. De virker bare ikke eller virker meget dårligt. Det er aldrig sket for mig ved Inkclub. Derfor har jeg valgt Inkclub, som jeg mener at kunne stå inde for.
Noget andet er: Der er jo ikke megen forretningsmæssig ide i at være affiliate/partner, hvis det ikke giver mulighed for en (mindre) ekstraindkomst. Her fra starten har jeg valgt at alliere mig med TradeDoubler, som forekommer at være en  troværdig partner. Jeg er naturligvis interesseret i at lære mere - ellers ville jeg jo ikke være her :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-09-2006 09:34:34 Forfatter: Nikolaj Knudsen - 2nik Gruppen Hej Allan
Her fra starten har jeg valgt at alliere mig med TradeDoubler, som forekommer at være en  troværdig partner. Jeg er naturligvis interesseret i at lære mere - ellers ville jeg jo ikke være her :-)


 



Problemet er, som jeg ser det, at din troværdighed derved bliver meget lav. Det er simpelthen for let at se, at de ting du anbefaler, bliver valgt på baggrund af at de har et komissionsprogram. Jeg kan umiddelbart ikke få øje på ét link, der ikke er gennem TradeDoubler, og det virker nu engang utroværdigt at TradeDoubler tilfældigvis skulle ligge inde med alle de gode sider :)



 



Jeg har mere tiltro til de første 10 links som Google finder, da de ikke har nogle økonomiske interesse i rækkefølgen. Faktisk er tiltroen til deres reklamer også større, fordi de står ved at det er reklamer - når man prøver fremvise en reklame, uden at stå ved at det er en reklame, skal man være meget forsigtig. Der er ikke noget forkert i det, det bliver gjort utrolig mange steder - det må bare ikke være så åbenlys som det er her.



Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy! Det var uhyre interessant. Der er nu andre links på siden end lige Tradedoublers, men det er en detalje :-) Jeg forstår dig sådan, at du mener, at jeg mere explicit skal gøre opmærksom på, at der er tale om reklamer, der giver mig kommission. Er det korrekt opfattet?
Såfremt det er korrekt opfattet, bør jeg så skrive noget om dette i min beskrivelse af portale eller måske ligefrem lave en side "Profil", hvor dette beskrives "åbent og ærligt".
Jeg ønsker nemlig størst mulig troværdighed og bestemt ikke det modsatte.
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror bare du griber ideen helt forkert an. Du kigger på at skabe noget "indhold", du kan tjene penge på. Det er der som sådan ikke noget galt i (vi både skal og vil jo gerne alle tjene penge), men du bør fokusere på at skabe noget troværdigt indhold. Tommy har fat i noget af det rigtige... du vælger dine links ud fra det "udvalg" som Tradedoubler har, og ikke ud fra hvad der er bedst for dine brugere.

Folk der ikke har den store internet-indsigt vil selvfølgelig aldrig opdage dette, men vi er mange der vil betegne det som useriøst og bare endnu en reklame side. Dine reklamer bør supplere dit indhold - og ikke være indholdet.


www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,


 


Hvordan finder man ud af som potentiel partner, hvad det koster samt hvordan man sættes op. Jeg  mangler bl.a. for at være interesseret en kategori med Hus og Have eller blot Have...


 


Som jeg vurderer det, for at få succes, gælder det jo om at have så mange seriøse partnere med før det lanceres til en masse brugere... Ellers kommer de nok ikke igen... Så måske kunne det gøres let og attraktiv for potentielle samarbejdspartnere at de informationerne omkring opsætning og økonomi er let tilgængelig... ?



Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan! Bestemt tankevækkende - altså det der med, at reklamer bør supplere indhold og ikke være indholdet. den skal lige rotere lidt rundt i mit hoved.
Det er også korrekt, at jeg hidtil næsten har måttet affinde mig med udvalget fra TradeDoubler og PartnerAds. For sidstnævntes vedkommende har jeg dog været meget selektiv, da der er en del mindre seriøst der.
Imidlertid er dette jo en start, og jeg har da lavet aftaler med virksomheder, der intet har at gøre med Tradedoubler eller PartnerAds. Det er min tanke, at gå videre frem ad denne vej - såfremt det giver mening.
Et helt konkret spørgsmål til dig og andre: Bør jeg fjerne AdSense og AdWire reklamerne? De er der egentlig udelukkende for dels at give supplerende indtægt (AdSense), dels at skabe eksponering (AdWire). Skal jeg være helt ærlig generer de mig lidt, da jeg synes, de er i strid med, hvad jeg kalder mit koncept - altså det helt enkle og simple.
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om de bør være der.. jeg ville nok prøve at skabe et site med indhold og mange besøgende før jeg begyndte at klistre reklamer på. Du ved jo bedst selv om de giver nok kroner i kassen til at du gider fortsat at have dem på.


www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne! Så vidt er det ikke kommet endnu - altså med en teknisk opsætning af individuelle partnerprogrammer. Jeg vil i gang med dette, men mangler endnu at finde ud af, vhordan det gøres mere præcist teknisk. Skal måske have ekstern bistand til det. Indtil videre taler vi kun om personlig kontakt til mig, som du kan se her http://www.2nik.net/annoncering.htm
Kategorien "Have" mangler jeg. Det er korrekt. Om 10 minutter er den der, og så kan du måske finde din plads der. Du kan eventuelt ringe til mig. Lige nu og her har jeg ingen anelse om, hvor vi er henne rent økonomisk. Jeg ved bare, at jeg er interesseret i kategorien, og at dette ikke er nogen døgnflue.

 

P.S. Om lidt er du med - og så kan jo ringe.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

 

Jeg har se du har lagt landet mest seriøse Havecenter ind. Skal du bruge en der er på niveau, kan du også ligge www.havenet.dk ind. Næsten lige så god. (samme ejer ) - Så kan vi måske når der begynder at være nogle erfaringer med besøg/leads mv. drøfte priser mv...

 

Held og lykke med projektet.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)