Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser det her ud?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen OK Bjarne - det gør jeg så per kulance - indtil videre. Det skal vi nok finde ud af. Jeg lægger din email ind i min nyhedsbrevs database, så du kan følge lidt med :-)
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser rigtig interessant ud. Det er meget overskueligt, men fra et brugervenligheds perspektiv er der nogle ting, som du skal arbejde lidt mere med.

For det første er den orange farve umiddelbart for lys til at man kan holde ud at læse den i længere tid. Det betyder man i længde bliver træt af sitet.

Samtidig er det et irritationsmoment for brugerne, at man ikke kan kikke på  overskriften, men kun på  teksten nedenunder,  når ingen af dem er markeret. Man skal enten kunne kikke på begge dele... eller også skal linket markeres med en understregning.

Samtidig bør du have en kategori som går på tværs af de andre med det poetiske navn "senest tilføjede links" eller "nyheder". Det giver brugerne en grund til at komme tilbage for at se noget nyt.

Og genbesøg er som vor mor sagde det... det hvor guldet ligger begravet...

Ellers som sagt rigtig interessant arbejde...



Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steen! Ja - jeg blev glad for dit bidrag. Vil bede dig om at uddybe et par ting:

1. Den orange farve går jeg ud fra, er den der bruges til links?

2. Næste sætning forstår jeg ikke helt. Gider du forklare igen?

3. Absolut ja til "Nyheder" - udsender dog nyhedsbreve, hvori disse appetitvækkere er.

Ellers tak for de pæne ord - og som sagt, hvis du lige vil uddybe............

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj




Ja, de orange farve er den du bruger til links. Den skal være lidt mørkere... Vi snakker ren farveteori :-)


Kan godt forstå du er forvirret.  Tror min browser har lavet synsbedrag  med mine øjne.  Da jeg kiggede før, var dine overskrifter orange og teksterne nedenunder var sorte. Nu giver det bedre mening...


Nyheder behøver ikke nødvendigvis, at være nyhedsbreve... det kan være et RSS eller eventuelt begge dele... du er interesseret i at brugerne kommer ind på sitet... og klikker... hvordan de kommer er mindre vigtigt.


I øvrigt tror jeg med fordel du kan optimere dit site til 1024 og lægge dine google annoncer både ude i højre side og nede i bunden. Det giver samtidig nogle kortere læselinjer.

Jeg ser dit site på en 1680... og det flagrer meget i siden...

Håber det gav mening :-)





 


 

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steen!

Så fik jeg nyhederne bedre på plads - synes jeg da selv. RSS følger om få dage. For så vidt angår farverne er jeg ikke uenig - ville egentlig også gerne have lidt mere knald på menu og links. Sagen er imidlertid, at jeg arbejder med et template, der altså bare er sådan. Jeg skriver således kun delvist i rå html. At skulle ændre alle links manuelt vil være et kæmpearbejde, som jeg ikke rigtigt har tid til lige nu. Det samme gør sig gældende for skærmopløsningen. Selv bruger jeg 1280 x 1024 på en 18" skærm, og det ser nu meget godt ud. Jeg ved, at det template jeg bruger er optimeret til 1024 x 768. Jeg vil forsøge at få leverandøren til at ændre dette.  

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj!

Super. Det er en god måde at fastholde din brugere i forhold til nyheder.

I forhold til skærmopløsning mener jeg, at du har god mulighed for at styrke din indtjening ved at lægge adwords i siden på 1024 og bunden i stedet for i toppen. Du tjener potentielt langt mere ved Tradedoubler end ved de Adwords... og du vil nok helst ikke komme til at aflede dine besøgende undervejs... vel? 
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steen!

Jeg går ud fra, at du mener AdSense, men meningen er god nok. Har selv tænkt over, om besøgende ikke ville blive afledt af Google AdSense i toppen. Jeg vil i morgen gå i gang med at flytte dem alle ned i bunden. De er - som du rigtigt peger på - kun et supplement. Desværre kan jeg ikke placere dem i siden på 1024 på grund af tidligere omtalte template. Jeg må se at blive dygtigere til html. Et alternative var selvfølgelig at tage hele koden og smide den over i f.eks. Frontpage, men det må man ikke. Der er selvfølgelig copyright. Jeg må hellere lige sige igen, at jeg er meget taknemlig for dine input. Har naturligvis checket IIH :-)

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj

Fra et brugerperspektiv er det jo AdWords... Men vi er enige... og den korrekte betegnelse er jo rigtig nok AdSense.

Syntes det er interessant at få lov til at kommentere lidt på tingene... når man nu er nørd til noget, der ikke er så mange, der er nørd til, så skal man vel prale lidt med det

Jeg glæder mig til at se, hvad du kommer frem til. Under alle omstændigheder bør du nok overveje det med pladsen i siden. Når du får opbygget noget fast trafik, kan du jo bruge feltet til at sælge bannerplads.

Men anyway... det er en fornøjelse...

De bedste... og lidt til

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er alle Google AdSense flyttet ned i bunden af siderne. Noget af det her er squ hårdt arbejde. Nå - nu jeg er ved det - er der nogen her, der kender en rigtig god god (billig/gratis) nyhedsbrevsservice, så jeg kan få udsendt nogle lidt mere professionelle nyhedsbreve?






Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg har ikke selv anvendt dem, og kender dem ikke, men ved de kører med en gratis version.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)