Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NØDRÅB - HJÆLP SØGES!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har muligvis en der mangler hjælp. Han har virksomhed i Vamdrup, så det er da tæt på dig. Hvis du endnu ikke har fundet noget så smid mig en mail på firmabarter@forum.dk

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis du ikke kender siden endnu, kan jeg varmt anbefale dig at kigge på www.handyman.dk, der er der et hav af folk er søger håndværkere etc.

Du kan også oprette en håndværkerprofil derinde, så folk kan opsøge dig.

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nic,

Det er absolut en god mulighed. Det eneste mindre problem der er i det er at jeg ikke umiddelbart har nogle forbindelser til folk deroppe. Jeg har tidligere været i Sandnes og renoverer platforme.Så det ville ikke været helt skidt at komme afsted igen.

Tak for for henvendelsen.

Kender du nogen der kan sætte noget kontakt i stand med mulige kunder deroppe høre jeg meget gerne fra dig på mailen eller 60706263.''

Tak for nu, med venlig hilsen.

 

Mikael - KMD Montage

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Damgaard:

Hej Nic,

Det er absolut en god mulighed. Det eneste mindre problem der er i det er at jeg ikke umiddelbart har nogle forbindelser til folk deroppe. Jeg har tidligere været i Sandnes og renoverer platforme.Så det ville ikke været helt skidt at komme afsted igen.

Tak for for henvendelsen.

Kender du nogen der kan sætte noget kontakt i stand med mulige kunder deroppe høre jeg meget gerne fra dig på mailen eller 60706263.''

Tak for nu, med venlig hilsen.

 

Mikael - KMD Montage

 

De kontakter jeg havde for 10 år siden er nok ikke så meget værd i dag. Men søg lidt på hvad der rør sig deroppe og tag en enkelt tur som lønmodtager. Så kan du jo bruge den tur til at skabe kontakter, mens du får løn for det Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe dig, men hold kæft det er god Amino-karma det her... Yes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)