Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til fodboldturnering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

En af mine gode venner skal afholde en fodboldturnering i december. I den forbindelse har han brug for et stykke software, der kan lave en turnering for op imod 16 hold. 

Holdene skal først kunne inddeles i grupper a 4 styk, hvorfra de 2 bedste fra hver pulje går videre til playoff.

Jeg har søgt rundt på nettet i håb om at kunne finde en lille applikation, der kan løfte denne opgave... Desværre uden held.

 

Er der nogen af jer, der kan anbefale et program til mig? Eller måske bare en skabelon i excel eller lignende, der kan  gøre dette?

 

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk her fra Amino tilbudte sådan et fodbold software, det var gratis også.  Du kan prøve at sende ham en pb, eller søge efter hans gamle indlæg, så kan du finde softwaren.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ramlenaj:

Remydk her fra Amino tilbudte sådan et fodbold software, det var gratis også.  Du kan prøve at sende ham en pb, eller søge efter hans gamle indlæg, så kan du finde softwaren.

Har godt kigget på softwaren. Det er noget i den stil jeg søger og jeg har rent tilfældigt stødt ind i hans applikation og installeret den. Den har dog den store mangel, at man kun kan administrere en gruppe ad gangen. Her skal vi jo bruge op imod 4 grupper. Det er meningen, at dette kampprogram skal vises på en storskærm, så alle i hallen kan følge med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

ramlenaj:

Remydk her fra Amino tilbudte sådan et fodbold software, det var gratis også.  Du kan prøve at sende ham en pb, eller søge efter hans gamle indlæg, så kan du finde softwaren.

Har godt kigget på softwaren. Det er noget i den stil jeg søger og jeg har rent tilfældigt stødt ind i hans applikation og installeret den. Den har dog den store mangel, at man kun kan administrere en gruppe ad gangen. Her skal vi jo bruge op imod 4 grupper. Det er meningen, at dette kampprogram skal vises på en storskærm, så alle i hallen kan følge med.

Prøv og spørg om han har lyst til at udvikle programmet en lille smule mere. Har dog ikke nogen idé om hvor meget ekstra programmering dette kræver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ramlenaj:
Prøv og spørg om han har lyst til at udvikle programmet en lille smule mere. Har dog ikke nogen idé om hvor meget ekstra programmering dette kræver.

Det kræver næppe ret meget programmering. Men det er omvendt heller ikke noget hverken mig kammerat eller jeg ønsker at betale penge for. Men ellers tak for tilbuddet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

ramlenaj:
Prøv og spørg om han har lyst til at udvikle programmet en lille smule mere. Har dog ikke nogen idé om hvor meget ekstra programmering dette kræver.

Det kræver næppe ret meget programmering. Men det er omvendt heller ikke noget hverken mig kammerat eller jeg ønsker at betale penge for. Men ellers tak for tilbuddet :)

Hehe, det var ikke noget tilbud, men blot et forslag.. men held og lykke med at finde softwaret Yes

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg er på udkig efter næsten stort set det samme! For noget tid siden viste en kammerat mig et excel-skema han havde fundet, og det var super godt. Jeg har lige haft fat i ham for få minutter siden, men han har det desværre ikke længere. Eksemplet var vist med VM fra 2006, hvor alle grupper, lande, værtsbyer osv. var med kan jeg huske. Helt konkret leder jeg efter en skabelon til en stilling. Altså hvor stillingen selv regnes ud på baggrund af resultaterne. Hvis det kan udvides med topscorerliste og andre former for statistik, vil det selvfølgelig bare være ekstra fedt.
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek www.klanhumle.dk - snak med Ove (klanleder). Han bruger et system til CS turneringer, men er samme som til fodbold. Jeg ved han har et program til at sætte hold ind etc.

Derudover kommer vi (TOGI DATA) snart med et system til at styre selve turneringen.

Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Hvis en af jer er medlem i en fodboldklub, kan i ganske gratis anvende stævnegeneratoren på www.KlubOffice2.dbu.dk

Wink

/Turneringkoordination er en hobby!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svar. Kigger lige på det og vender så tilbage. 

 

Forsat god weekend

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)