Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal en bærbar

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en Compaq presario model cq60.. Den har en super hurtig processor og fås med Vista.. den er er nede i pris.. ca 4 - 5000 kr. så du får meget for pengene..

Har en fed 17 skærm, og sort højglans låg, så den er også ret lækker at se på Stick out tongue

Kan kun anbefale..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik2055:

Jeg har altid brugt IBM (nu Lenovo) og det er klart at anbefale. Du betaler lidt ekstra, men tilgengæld får du et godt og solidt produkt.

Hvis jeg skulle købe en nu ville jeg også anbefale en T500, T serien er ret lækker og ikke alt for tung.

LIDT ekstra? Synes nu man betaler en del ekstra, men det er hver en krone værd.

Som alt andet, you get what you pay for.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv en Compaq Presario CQ71 med 17,3" skærm.

Bruger den mest til skolebrug, og er fint tilfreds med den.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ramlenaj:

Bruger selv en Compaq Presario CQ71 med 17,3" skærm.

Bruger den mest til skolebrug, og er fint tilfreds med den.

Det er sikkert en udemærket bærbar. Smile

Den vejer 3,1Kg

En Lenovo ThinkPad T500  med 15.4" skærm vejer 2.6Kg.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lenovo er bestemt også min farvorit, men er nok lidt farver da jeg arbejder for IBM :P

I øjeblikket køre jeg på en T61, men jeg har været tilfreds med alle dem jeg har haft. Jeg er typen der genstarter en gang om måneden og det giver ingen problemer ;)

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at rådgive dig omkring hvilken laptop der bedst, da vi ikke kender under hvilken forhold du har tænkt dig at bruge den.

Er der til indendørs bruge, hvor vinduerne er en stor vægflade, sådan er du har meget natur lys kommende bagfra, så vil jeg klart fraråde dig at have en skærm med blankt glasflade, da lysgenskæret er meget generende.

Skal den bruges i et værksted, vil jeg offer lidt penge på at have et “støvfri” tastertur / vandtæt.

Skal den bruges under transport, hvor der er langt mellem opladning gennem lysnet, vil jeg se efter en med +6 timer batteribrug.

Skal den bruges til grafisk arbejde, vil jeg gå efter en med true color specifikationer.

OSV.

Skriv mere om under hvilken forholder du har tænkt dig at bruge din laptop.

Mvh

Juul

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Det er svært at rådgive dig omkring hvilken laptop der bedst, da vi ikke kender under hvilken forhold du har tænkt dig at bruge den.

Er der til indendørs bruge, hvor vinduerne er en stor vægflade, sådan er du har meget natur lys kommende bagfra, så vil jeg klart fraråde dig at have en skærm med blankt glasflade, da lysgenskæret er meget generende.

Skal den bruges i et værksted, vil jeg offer lidt penge på at have et “støvfri” tastertur / vandtæt.

Skal den bruges under transport, hvor der er langt mellem opladning gennem lysnet, vil jeg se efter en med +6 timer batteribrug.

Skal den bruges til grafisk arbejde, vil jeg gå efter en med true color specifikationer.

OSV.

Skriv mere om under hvilken forholder du har tænkt dig at bruge din laptop.

Mvh

Juul

 

 

Haha, jeg har da fået en masse anbefalinger.

Hvis jeg havde haft så specifikke krav havde jeg nok også skrevet dem ned.

Tak allesammen. Havde tænkt meget over lenovo inden og jeg tror det er noget jeg skal kigge nærmere på.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rønlund

Okay så du ved hvor meget ram du ønsker den bestykker med, hvilken type HD der vil være bedste køb, hvilken typer batteri under hvilken forholder der skal arbejde under, hvilken type keyboard der skal arbejde på, hvilken pad der vil være bedst under forhold som sommer / vinter tempatur, om grafikkort skal “dele” hukommelse osv.

Jamen hvorfor så spørge her hvis du kan nøjes med at købe dagens tilbud i A-Z, bilka, Føtex, Expert, El-giganten osv.

Mvh
Juul

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Juul:
Jamen hvorfor så spørge her hvis du kan nøjes med at købe dagens tilbud i A-Z, bilka, Føtex, Expert, El-giganten osv.

Mvh
Juul 

For at få andres anbefalinger? Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Juul:
Jamen hvorfor så spørge her hvis du kan nøjes med at købe dagens tilbud i A-Z, bilka, Føtex, Expert, El-giganten osv.

Mvh
Juul 

For at få andres anbefalinger? Wink

 

Lige præcisBig Smile

nogen gange er det godt at få andres anbefaling når man er i tvivl om hvilket produkt man skal købe.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)