Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal en bærbar

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

med risiko for provokation ...bør dette kun læses hvis man ikke er sart. Stick out tongue

Blaaaa .. hvordan kan nogen give anbefalinger omkring køb, hvis man ikke kender betingelserne for brug. Det vil da være det samme som at lave et bogholderisystem og bagefter stille krav til programmet

Det eneste du får besked om er.... min gud er bedre end din gud og har ikke en skid med anbefalinger at gøre, da hver person har sit favoritmærke.

Logik er at købe det man har behov for, og ikke hvilken mærke en anden bruger syntes er god, bedre, best.

Derfor henviser jeg dig til at købe dagens tilbud, da du på den måde for mest computer for pengene, idet du åbenbart ikke har krav at tilføje til et køb.
Det er næsten som at se en konfirmand gå ud og bruge penge en blå mandag.

Mvh
Juul

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke undlade at anbefale Dell.

Dell tilbyder en 3 års forsikring. Ringer du inden kl. 14, så kommer der en tekniker den efterfølgende dag - og det fungerer perfekt.

 

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Espresso

Super god oplysning, det burde da give en fordel, frem for at købe en laptop gennem en kæde, hvor man risikerer op til 14 dage ventetid for tilbagelevering af sin laptop.

Mvh
juul

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Jeg vil ikke undlade at anbefale Dell.

Dell tilbyder en 3 års forsikring. Ringer du inden kl. 14, så kommer der en tekniker den efterfølgende dag - og det fungerer perfekt. 

Lenovo tilbyder som standard 3 års on-site "next business day" hardware service på langt de fleste af deres ThinkPad bærbare i T- serien.

Og er de 3 års hardware service ikke inkluderet, kan det tilkøbes i forbindelse med anskaffelsen af den bærbare.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Og er de 3 års hardware service ikke inkluderet, kan det tilkøbes i forbindelse med anskaffelsen af den bærbare.

Den skal også tilkøbes hos Dell.

Der er ingen diskussioner med Dell - heller ikke selvom skaden skyldes en cola i tastaturet eller et lynnedslag. Lenovo har gtivetvis samme gode service - de skæver vel til hinanden Stick out tongue

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Disse serviceaftaler ved Dell er det b2c og b2b, kender ikke Dell serviceaftaler / supportdel.

Mvh
Juul

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Disse serviceaftaler ved Dell er det b2c og b2b, kender ikke Dell serviceaftaler / supportdel.

Mvh
Juul

Dell kan levere serviceaftaler som både B2C og B2B.

Espresso:

Lenovo har gtivetvis samme gode service - de skæver vel til hinanden Stick out tongue

Det er lige præcis det de gør. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I denne tråd er der anbefalinger af flere Lenovo Modeller, bl.a. T500.

Jeg skal have købt en labtop til virksomhedsbrug i en nustartet virksomhed. Jeg ønsker ikke at bruge unødige midler på en computer, men samtidig er det ikke 500kr der afgør valget. Jeg rejser en del og vil derfor helst have en maskine der er i størrelsen 12-14 tommer, men har dog også kig på 15 tommer modellerne.

Applikationerne er CRM system (SQL Back end), MS Office, MSDE baseret word macro program og ERP system. Mine krav er frem for alt et stabilt setup der som ikke taber performance over tid.

Jeg har kig på følgende;

Lenovo SL510 (W7 pro)

Lenovo SL410 (W7 pro)

Lenovo SL300 (W Vista Pro/XP Pro)

Lenovo R400 (W7 Pro)

Desværre er Lenovos markedsføringsafdeling komplet ude af stand til at beskrive hvad de reelle forskelle er på deres forskellige serier, og hvad man taber ved at gå fra T-serien til R-serien og til SL-serien. Som en lille virksomhed beskriver de at SL/R serierne er idelle men intet om hvorfor.

MVH jens

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

mener r-modellen er en low end. Hvad med at købe en x60, de fåes billigt hos laptops.

Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

How about a DELL Vostro 1500? I have one and am happy with it :-)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)