Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal en bærbar

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tråd om bærbar computere.

Hvis nu jeg skal have en lille bærbar som kun er til at tage med i skole og til at skrive notater på.

Hvad skal jeg så kigge efter og hvad skal jeg forvente at skulle bruge? Udover god batteri længde ved jeg ikke hvad jeg skal kigge efter...

Håber det er ok jeg skriver og spørger i denne tråd istedet for at starte en ny om næste samme spørgsmål.

Mvh Kasper.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Pedersen:
Udover god batteri længde ved jeg ikke hvad jeg skal kigge efter...

Find en butik, hvor du kan prøve om tastaturet passer til dine fingre.
Vi har fire forskellige netbooks her i huset.
Dell 12" - er perfekt til min datter - med det store batteri holder den hele skoledagen. Til gengæld vejer den lidt mere.
Acer Aspire One med Linux er rigtig god til mine fingre. Æ, Ø og Å er i fuld størrelse, og jeg rammer kun sjældent forkert. Dog er touchpad'en lidt for følsom og vanskelig at indstille. Den holder fint på strømmen, hvis man slår netkortet fra og kører på lavt lys.
Lenovo S10 passer min kone godt. Jeg selv rammer pil op, når jeg sigter efter højre shift, og det gi'r sjove tekster, hvis man ikke lige kigger. Ellers er det en dejlig maskine.
Asus Eee har små æ,ø og å taster, og helt ærligt, så ligger den stadig i originalpakningen. Når jeg snubler over installationsCDen til min MPEG4-tuner, bliver den til et dejligt lille mediecenter.

mvh Hans

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas1974:

mener r-modellen er en low end. Hvad med at købe en x60, de fåes billigt hos laptops.

X60 er er en lækker maskine, men taber man ikke meget ved at give 6500 for en maskine der blev lanceret for tre år siden?

Har udviklingen stået så stille?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det ser ud som om at fx T61 er den gode hårde (ikke blanke billige) plastik, i modsætning til de nye som fx. T500. Hvad er der sket????

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 4 (37 indlæg)