Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedrørende manglende levering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg J.
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!


For ca. 1,5 år siden tog jeg kontakt til et Webudviklings firma, med henblik på at få lavet en hjemmeside. De blev ved med at udskyde mit projekt, og så fik jeg for et par uger siden en mail om at min hjemmeside ville være færdig d. 27. september - men den er stadig ikke færdig.

I forbindelse med hjemmesiden har jeg kontaktet flere mennesker og spurgt om de ville hjælpe mig med at tilføje indhold til hjemmesiden - men det er jo svært når webudviklingsfirmaet gang på gang udskyder den dato, hvor hjemmesiden skal være klar.

Idag, har jeg fået at vide at de ikke ønsker at gøre hjemmesiden færdig - men at jeg kan købe det de har lavet indtil videre - til halv pris. (Jeg har endnu ikke betalt noget til firmaet!)

Spørgsmålet er så; Kan jeg "straffe" dem retsligt, da jeg ikke har modtaget min ordre? - Eller kan jeg forlange noget retur i forhold til det spildte arbejde jeg har lagt i det?

Jeg håber i kan hjælpe mig,

Mvh.

Jan Jørgensen

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

det er svært at sige på grundlag af det beskrevne, forstå mig ret.., men forsinkelse kan være en ophævelsesbegrundende omstændighed.. hvorved du kan komme ud af kontrakten, men det afhænger af om du må anses at have accepteret fiorsinkelse hen ad vejen..

Fra Tranbjerg J.
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Jeg har accepteret forsinkelserne hen ad vejen, men jeg tænker nu mest på at de nu vil ophæve aftalen. Jeg har jo ventet i 1,5 år på at få denne hjemmeside?

 

Mvh.

Jan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)