Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker jeres feedback på Tweakker beta mobile bookmarking og internet settings

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så lancerede jeg i dag beta versionen af Tweakker: mobile bookmarking og mobil internet ópsætning og community. Fødslen har været lang, men fantastisk :)

På forhånd tak for jeres konstruktive feedback

Jeg håber at I har tid til at se forbi http://tweakker.com og give mig feedback.

Ud over at hjælpe mig kan I også besøge Tweakker af personlige grunde :)

·         Hver uge trækker vi lod om en Nokia 5800 Express Music som du kan vinde.  

o   Du skal blot registrere dig på http://tweakker.com  så deltager du konkurrencen.

 

·         Du er aldrig rigtig kommet i gang med det mobile internet.

o   Du skal blot starte med at indtaste dit mobilnummer, hvor der står ”Type your mobile number”. Følg guiden, så bliver din mobil automatisk sat op til at gå på det mobile internet.

 

·         Du ønsker nem adgang til nyheder, underholdning og sociale medier på din mobil.

o   Du skal blot registrere dig på http://tweakker.com, vælge et eller flere af de viste bookmarks og sende dem til din mobil.

 

·         Din mobiltelefon virker ikke, helt som du gerne vil, og du har brug for hjælp. 

o   Registrerer dig på http://tweakker.com og besøg Tweakker Forum: ”Post new forum topic”. Du vil opleve at hjælpen ikke er langt væk! 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så har jeg lige kigget på siden ;o)

Det er svært at se hvad det egentlig er du vil med siden. Der er ikke noget der springer i øjnene og siger, "Det er det her vi vil med siden - altså what's in it for me"...

Videoen måtte jeg hellere checke, når jeg nu ikke fattede, hvad det gik ud på....

Jeg ved god at det ikke er det du har mest lyst til at høre, men du skulle få en amerikaner til at indtale den i stedet. Der er for meget valby over udtalen.... Nogle ville måske blive forirret over at vælge facebook, som i videoen, og så få at vide når den er valgt....at nu er wap og gprs indstillet!!!!! Hvor blev så facebook af?

Nå, men ellers et lækkert koncept, som nok skal blive godt, hvis du kan få fat i de rigtige brugere ;o) Det virker som om, at mange ville kunne have glæde af det.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack 

Tusind tak for dine kommentarer. Om  20 minutter starter jeg sidste runde at interviews med en managing editor, så forhåbentlig kan jeg få ansat en snarest til at give kommunikationen nået skarphed. :)  Jeg prøvede ellers at vise facabook på videon, men det kan godt være det kan gøres endnu mere tydeligt.

Hilsen

Tue 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige havde lavet dit eget favicon, i stedet for at havde et drupal icon? (:

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på du har lavet siden for at folk kan hjælpe hinanden ?, så hvorfor ikke satse lidt med forummet på forsiden ,

Der er alt for meget informationer på forsiden , hvor der ikke satse målrette på en ting eller er det bare mig , der bliver forvirret af det

Designet er rigtigt flot  lavet , blev bare lidt forvirret Smile

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg har sendt din besked videre til ham som har lagt det over på Drupal. :)

Jeg må indrømme at jeg ikke har den teksniske indsigt til at fortså udfordringen, men siden du kan se det så skal det helt sikkert laves.

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tror også at vi skal have tyndet ud i budskaberne på forsiden. Helt rigtigt at det er forumet som skal komme i centrum også på den korte bane. Jeg vil arbejde på at få det mere synligt på forsiden.  

PS. tak for Design input. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Schandorff:

Hej Jack 

Tusind tak for dine kommentarer. Om  20 minutter starter jeg sidste runde at interviews med en managing editor, så forhåbentlig kan jeg få ansat en snarest til at give kommunikationen nået skarphed. :)  Jeg prøvede ellers at vise facabook på videon, men det kan godt være det kan gøres endnu mere tydeligt.

Hilsen

Tue 

 

Jeg har ikke udtrykt mig tydeligt nok....

Jeg mener at hvis man ikke er helt med, så mister man tråden....du viser hvordan man får facebook på sin tlf.....men slutter af med at fortælle hvordan det så var gået med wap og gprs. Nogle vil sidde og tænke.................hvad skete der her Surprise Du slutter ikke af med at sige/vise, "Så...nu har vi fået facebook på telefonen"...

Min far var stået totalt af på den video.....og det er ikke meningen.....går jeg udfra ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Point taken!

Da billede og tale er adskilt kan jeg forhåbentlig inden for nær fremtid forbedre speaket så det fremgår tydeligt hvad man får. Både en mobil internet opsætning og en startside efter eget valg.

Hilsen

Tue

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes ;o) Så fik jeg udtrykt mig godt nok denne gang ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)