Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud fra Bogholder

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er egentlig imponerende så mange der reagerer på tilbuddet uden at spørge ind til hvad det egentlig er der efterspørges. Ud fra det Brian skriver så ligner det nemlig at han har brug for hjælp til at få rekonstrueret regnskaber for tildigere år.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Det er egentlig imponerende så mange der reagerer på tilbuddet uden at spørge ind til hvad det egentlig er der efterspørges. Ud fra det Brian skriver så ligner det nemlig at han har brug for hjælp til at få rekonstrueret regnskaber for tildigere år.

Han fortæller ikke særlig meget, nej - men han fortæller han mangler en bogholder - så hvis man er bogholder synes jeg nu det er meget fair at melde sig på banen og håbe på det så ER en bogholder der er brug for - jeg går ikke ud fra man kan risikere at komme hele vejen ud til kunden for så opdage at det han rent faktisk har brug for er en tømrer.

Du skal sgu også altid gøre alting så kompliceret Bent ! Det behøver du ikke - vi ved i forvejen godt at du er den bedste ! :-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at læs det igen. Hvorfor skal en selvstændigt erhvervsdrivende bruge en bogholder i forhold til Fredericia kommune.  Naturligvis er det da ok at melde sig på banen. Jeg undrer mig bare over at folk gør det blindt uden - tilsyneladende - at skele til hvad det reelt er der efterspørges. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent...Der findes jo en del....der skal aflevere kvartalsregnskaber(jeg har da et par stykker)til kommunen, fordi

ægtefællen er på overførselsindkomst!

Og det er helt klart på denne måde at jeg forstår trådstarters problem.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Jeg ved ikke hvor du får det fra med rekonstrueret regnskab fra tidligere år det står der ikke noget om nogle steder. Der står jo netop en over sag til jeg skal at jeg skal bruge det. nemlig at min kone er blevet fyret fra arbejde og skal have dagpenge fordi hun ikke kan få a-kasse. og når man er gift eller samlever skal ægtefælden lever løn seddeler og det kan jeg jo ikke gøre altså skal jeg have en bogholder til at lave det for mig da jeg ikke selv må have lavet det da jeg så dermed kan snyde.

Så ja de andre har forstået det rigtigt og givet et bud og tilbudt deres hjælp. 

Jeg har fået kontakt til en der kommer med tilbud når han har set min svar mail så mange tak for hjælpen og vis tilbudet ikke lige er det bedste vender jeg tilbage til nogle af jer andre.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger du dermed at kommunen (dagpengemyndighederne) ikke vil anerkende et regnskab hvis du selv har lavet det. Det mindes jeg aldrig at have hørt om før men i givet fald bør du måske undersøge om de ikke vil kræve en revisor.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Siger du dermed at kommunen (dagpengemyndighederne) ikke vil anerkende et regnskab hvis du selv har lavet det. Det mindes jeg aldrig at have hørt om før men i givet fald bør du måske undersøge om de ikke vil kræve en revisor.

Det er vidst ligeså almindeligt som at banken vil have et regnskab fra en revisor. De er dog ligeglad med hvilken revisor - det kan principielt være fra enhver-idiot der er fræk nok til at bruge titlen.

Det er lidt hul i hovedet, for principielt kan man lave sit regnskab selv og få en ven til at skrive under som "revisor" - og så lave et fint brevhoved - så er de glade.

 

Om kommunen er i sin gode ret til at kræve en revisor ved jeg ikke, men man får da sikkert lov at slås lidt med dem hvis man ikke har en, uanset om man får ret til sidst eller ej.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcist Jørgen. Samtidig kan enhver jo kalde sig revisor i dag.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)