Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AFSTEMNING: Hvilken hjemmeside skal vinde 10.000

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Allesammen

Vores jury nu fundet de 5 finalister - Finalisterne har allerede vundet et Amino Plus medlemskab + 3.000 kr. til sponsorlinks.  

Finalisterne er:

1. www.Hent2Tilbud.dk fra lassevesterskov

2. www.EffektiveTilbud.dk fra Magle

3. www.kvalitetsTilbud.dk fra Xaque

4. www.Webpris.dk fra it-dk

5. www.NemtTilbud.dk fra Swon

Hvilken hjemmeside skal vinde 10.000

Vælg her, hvem du synes har lavet det bedste forslag, og fortjener de 10.000 kr.

  • Hent2Tilbud.dk (44,2%)
  • EffektiveTilbud.dk (21,6%)
  • KvalitetsTilbud.dk (1,6%)
  • Webpris.dk (0,6%)
  • NemtTilbud.dk (31,9%)
  • Totalt antal stemmer: 310
  • Afstemning sluttede: 10/10/2009

Afstemingen finder sted de næste 8 dage. - Hjælp os venlist med at finde den rigtige vinder.

Vinderen offentligøres umiddelbart derefter.

_______________________________________________________________________

Tak for en masse gode bud på vores konkurrence. Vi ved der er mange der har haft svært ved at forstå vores nye affiliatet program. Det vil vi fremover tage til efterretning og vil inden længe tilbyde nogle nye måder at bruge vores affiliatet program på.

Vi var måske en smule optimistiske mht. at afstemningen skulle være klar så hurtigt som først skrevet, men nu er vi klar !

De bedste hilsner

HentTilbud.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lige en hurtig ting inden i kommer for godt igang med afstemningen. Mangler der ikke noget med billederne på webpris.dk?

mvh Kristoffer

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer:

Hej,

Lige en hurtig ting inden i kommer for godt igang med afstemningen. Mangler der ikke noget med billederne på webpris.dk?

mvh Kristoffer

Det kunne godt se sådan ud...

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hent2tilbud.dk laver horisontal scrollbar ved en 1024-opløsning.

Kvalitetstilbud.dk har samme problem...

Webpris.dk har problemer med stierne, så det er lidt svært at bedømme grundet fraværet af stylesheet og billeder.

Nemttilbud.dk laver gud-hjælpe-mig også horisontal scrollbar ved 1024-opløsning i( IE) - PLUS formularen er komplet ubrugelig i IE da transparensen ikke virker.

Med 3 ud af 5 sider der giver 1/4 af deres besøgende horisontal scrollbar, må svaret være klart: EffektiveTilbud.dk

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

IEIck!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld mig, men kender jeg ikke konkurrencen.

Så hvilken kriterier skal vi dømme ud fra, for at det skal være fair bedømmelse for alle ???

Geeked

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Kibsgaard:

undskyld mig, men kender jeg ikke konkurrencen.

Så hvilken kriterier skal vi dømme ud fra, for at det skal være fair bedømmelse for alle ???

Hej Glenn,

Super fedt du spørger. Det det gælder om er, at man egentligt helst som forbruger ikke er i tvivl om hvad siden handler om, og at siden skaber troværdighed og viser en form for kvalitet. Det skal i princippet helst være muligt at se hver enkel underside og med det samme vide, hvilket område dén hører under, da man oftest kommer direkte til en tilbudsformular, istedet for en forside (pga. adwords markedsføring m.m.)

Så de forskellige undersider må gerne signalere en given branche, layoutet skal vurderes til at have en form for kvalitet og stadig se godt ud og kunne fange og holde fokus.

Alt i alt kan man sige du skal vurdere ud fra, hvad du helst vil se som en efterspørgende forbruger. Hvor føler du dig mest tryg og sikker, og bliver informeret mest.

Håber det gav svar på dit spørgsmål.. Ellers siger du bare til. Jeg har været med til at oprette konkurrencen, derfor sidder jeg her og forklarer :-)

 

Dbh. Yngvi

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:
Det det gælder om er, at man egentligt helst som forbruger ikke er i tvivl om hvad siden handler om, og at siden skaber troværdighed og viser en form for kvalitet

Hvis jeg endte på af de sider uden forudgående kendskab, så vil der i hvert herske meget tvivl om hvad de handlede om! Kvaliteten er langt fra god - særligt når man skal scrolle til siderne, samt at tekst formatteringen ikke er ens på sidderne og "hent-tilbud"-formularene passer slet ikke ind i nogen af sidernes design på nogen måde!

En ting jeg ikke forstå: på en af siderne er der en "quick guide" og hvorfor er denne ikke fremhævet meget mere og ligger som noget af det første, så man ikke er i tvivl om hvad siderne handler.

Jeg synes ikke nogen af dem burde have en stemme!

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og tænke over en lang og tør text om fakta som er det mindste man skal have men nå man laver en website ... Men ærligt så bliver det ikke denne gang ...

Ærligt så kan jeg ikke få mig selv til at stem på nogle af dem, da jeg ikke kunne se mig selv handle fra de sider ...

Men jeg er nok bare en hård hund, nå det gælder at handle over internet og de websites som jeg bruger ...

Jeg er selv ved at teste en del for, jeg mener man skal få hele vejen , nå det gælder om at få kunde tryg i havnen. ( lægge en ordre ) Derfor er jeg ikke nå med i denne konkurrence. Da jeg nok havde forvente et noget bedre udbud fra dem som deltog.

Så desværre ingen vinder i min bog  !

PS: om ca en lille mdr. komme min bud på en sådan side !  For som jeg siger:

Do it right the first time

 

 

 

 

 

 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Faran Mahmood:
 

 Hvis jeg endte på af de sider uden forudgående kendskab, så vil der i hvert herske meget tvivl om hvad de handlede om! Kvaliteten er langt fra god - særligt når man skal scrolle til siderne, samt at tekst formatteringen ikke er ens på sidderne og "hent-tilbud"-formularene passer slet ikke ind i nogen af sidernes design på nogen måde!

 

Desværre så virker deres formular creator ikke, så man kan praktisk talt ikke selv bestemme hvordan det skal se ud. :-(

Jeg syntes dog lidt det er en skam af det er offenlig gjordt hvem der har lavet hvad. Det skulle jo helst ikke blive en hvem er mest populær konkurrence... men i stedet hvem har lavet det bedste design og samtidig sat det op i noget kode som virker.

ITinvestor:

Jeg nok havde forvente et noget bedre udbud fra dem som deltog.Så desværre ingen vinder i min bog  ! PS: om ca en lille mdr. komme min bud på en sådan side !  For som jeg siger: Do it right the first time

Helt ærlig Hr. ITinvestor

Tror du virkelig vi bruger flere dage eller uger på at lave sådan et forslag når det er langt fra sikkert vi bliver betalt? Vi har jo altså også kunder der rent faktisk betaler, jeg er næsten sikker på at os der har deltaget i denne konkurrence bare har haft en lørdag i overskud.

Anyway tak til dem som har stemt på mit forslag.

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)