Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig forsikring tilbydes !!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian..

 

Jaa jeg kan både klare privat- og erhvervsforsikringer.

 

Mvh. Emrah Tokmak

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad så hvordan fungerer det, når du øjensynligt, ikke svarer på folks spørgsmål (ka jo være du har sendt dem en PB med svar)?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PT ingen ansatte..

Hvorfor?

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen... Rejser til spanien idag i en uge.. så lige så snart jeg er tilbage så laver vi et tilbud til alle dem der har brug for det..


Mvh, Emrah Tokmak.
Emnehenviser for Trekroner Forsikring.

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Så er jeg tilbage fra ferien... Hvis der er nogle der vil have et tilbud så er de mere end velkommen til at skrive en mail eller PM..

Men jeg kan altså ikke lave et tilbud udfra at i bare giver et navn og bilmærke.. skal bruge flere oplysninger for at lave et tilbud.

Mvh. Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)