Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma med god veninde, navneinspiration..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Jerslev Sj.
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, jeres firma skal leve af bl.a. kreativitet, også vil du ha et firmanavn som er dannet ud fra jeres navne! Det er sku det alle andre gør !

Jeg er bestemt ikke særlig kreativ selv, så jeg vil stjæle lidt fra Rasmus længere oppe i tråden, og foreslå Grafikkontoret. Det skal ihvertfald, ifølge min overbevisning være noget som får folk på rette spor.

Pemini

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nielsen:

Hmm, jeres firma skal leve af bl.a. kreativitet, også vil du ha et firmanavn som er dannet ud fra jeres navne! Det er sku det alle andre gør !

Jeg er bestemt ikke særlig kreativ selv, så jeg vil stjæle lidt fra Rasmus længere oppe i tråden, og foreslå Grafikkontoret. Det skal ihvertfald, ifølge min overbevisning være noget som får folk på rette spor.

Pemini

Takker for din kommentar, er ikke meget for grafikkontoret for det viser ikke, alle de ting vi vil tilbyde, idet det ikke kun er grafik, men webdesign ja, og fotografering og indretning....

Hvad synes i så om Qrea.dk ?

Det symboliserer både at vi er Quinder og vi er kreative, domænet er ikke taget nemlig....

 

Fra Jerslev Sj.
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Kunne egentlig godt lide navnet Berilo design, synes måske bare det er lidt for "ikke kreativt". Mht Qrea, så kom jeg til at tænke på Krea, som er et firma som sælger legetøj bl.a. for DR (Bamse og Kylling, Kaj og Andrea), men det er måske kun fordi jeg har mange børn :-)

Synes det er temmelig svært at findt et navn som dækker alle de ting, som i ønsker at sælge, så måske skulle i bare holde fast i Berilo Design, og så ha en undertekst, med stikord omkring det i kan.

mvh

Pemini

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nielsen:

Hej Lone

Kunne egentlig godt lide navnet Berilo design, synes måske bare det er lidt for "ikke kreativt". Mht Qrea, så kom jeg til at tænke på Krea, som er et firma som sælger legetøj bl.a. for DR (Bamse og Kylling, Kaj og Andrea), men det er måske kun fordi jeg har mange børn :-)

Synes det er temmelig svært at findt et navn som dækker alle de ting, som i ønsker at sælge, så måske skulle i bare holde fast i Berilo Design, og så ha en undertekst, med stikord omkring det i kan.

mvh

Pemini

Nej vi er også gået bort fra det igen.

Nu snakker vi om:

30something.dk

eller.

thirtysomething.dk

Ved ikke om dte er usmart at bruge tal i url´en?

Nogen der ved dette??

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)