Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Social Marketing – dialog der giver kunder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

De sociale medier som Facebook, LinkedIn, Plaxo, Myspace eller Twitter er kommet for at blive.

Men mange kan ikke se ideen med disse fora her sidst i 2009 mener mange danskere at Facebook er deres private rum. Det er helt forkert, da man kan se hvad der skrives hvis man har de rigtige værktøjer. Så lukker man af for andre fordi man vil være social med sine venner på nettet og kunne sige at man har en Facebook profil.

Men havde man tænkt sig om, så ville man lade den være åben og hermed social. Samtidig har man ikke lukket af for alle de fordele et stort og udvalgt netværk giver.

Når man starter på at gå ind på de sociale medier og vil bruge dem til marketing skal man sørge for at spørge de rette personer om venskab, oftest får man det også til de mennesker man har noget tilfælles med.

De fordele der er ved at være samen med mennesker der er potentielle købere af vores produkter. Vi prakker dem ikke noget på men vi har en dialog om fordele og ulemper. Det er her de sociale medier er stærke. Netop fordi vi kan finde de mennesker der synes det er interessant det vi har.

Hvordan det? Jo man kan faktisk søge på de artikler de youtube film de tweets eller de facebook udtaleler man ønsker og her med spørge om venskab. Får man det er man et skridt nærmere til at sælge købe eller bare blive klogere.

Tag fat i os hvis I vil vide mere om Social Marketing

 

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)