Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til php-aktiv knap

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det er da altid rart at man kan hjælpe... Du kan bare sige til hvis der er andet, det er det vi aminoer er her for!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 6 person

Sorry, men hvis du sælger webdesigns.. så lad selv være med at skære dem ud..
Hvis du ikke selv kan lave en menu, hvor baggrundsbillederne skifter, og er aktiv ved den du er på.. er der tydeligvis lang tid til, du bare når et novice niveau.

Så lad være med dette! det ender som slam kode på nettet, det er grimt. og ulækkert at redigerere i for os andre.

Hold dig til photoshop eller noget..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Simon Elkjær:

Sorry, men hvis du sælger webdesigns.. så lad selv være med at skære dem ud..
Hvis du ikke selv kan lave en menu, hvor baggrundsbillederne skifter, og er aktiv ved den du er på.. er der tydeligvis lang tid til, du bare når et novice niveau.

Simon har faktisk ret, selvom det måske kunne siges lidt pænere.

Eller som vi plejer at sige, "Gør det du er god til, og lad andre om resten". Jeg plejer er at bruge http://www.css-outlet.com til den slags, de er dygtige og de taler pænt til dig selvom du stiller dumme spørgsmål :o)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Sorry, men hvis du sælger webdesigns.. så lad selv være med at skære dem ud..
Hvis du ikke selv kan lave en menu, hvor baggrundsbillederne skifter, og er aktiv ved den du er på.. er der tydeligvis lang tid til, du bare når et novice niveau.

Så lad være med dette! det ender som slam kode på nettet, det er grimt. og ulækkert at redigerere i for os andre.

Hold dig til photoshop eller noget..

Jeg skærer intet op nogen steder.

laver knapper og banner og billedebehandling i Photoshop, ellers laver jeg det hele håndkodet i html og CSS....med flash elementer...

Havde bare ikke lige prøvet det med en aktiv knap før.

Man må vel godt spørge om noget herinde, man er i tvivl om, uden at blive svinet til??????

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Lone71:

Man må vel godt spørge om noget herinde, man er i tvivl om, uden at blive svinet til??????

Chill Lady ... manden svinder dig ikke til, han hjælper dig sådan set.

Men hvis man ser på verden med negative øjne så vil alting se skidt ud, prøv og se lidt lyst på tingene istedet. Det gør alting meget rarere :o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Simon Elkjær:

Sorry, men hvis du sælger webdesigns.. så lad selv være med at skære dem ud..
Hvis du ikke selv kan lave en menu, hvor baggrundsbillederne skifter, og er aktiv ved den du er på.. er der tydeligvis lang tid til, du bare når et novice niveau.

Simon har faktisk ret, selvom det måske kunne siges lidt pænere.

Eller som vi plejer at sige, "Gør det du er god til, og lad andre om resten". Jeg plejer er at bruge http://www.css-outlet.com til den slags, de er dygtige og de taler pænt til dig selvom du stiller dumme spørgsmål :o)



Det kunne måske have lydt pænere det er måske rigtig, men det er stadig rigtigt.



Lone71:

Jeg skærer intet op nogen steder.

laver knapper og banner og billedebehandling i Photoshop, ellers laver jeg det hele håndkodet i html og CSS....med flash elementer...

Havde bare ikke lige prøvet det med en aktiv knap før.

Man må vel godt spørge om noget herinde, man er i tvivl om, uden at blive svinet til??????



Helt ærlig, du har ikke engang styr på hvad du selv laver,.
 - Fra photoshop til html = at skærer det, ud lige meget hvordan du vender og drejer det.  Step it up woman!

JA, spørg endelig, jeg siger bare! det er nogle pæne designs du laver, men det er kort sagt fucking provokerende at skulle rydde op i dårlig kode fra personer som dig. Been there done that, bought the fucking t-shirt!.

Du siger tidligere du har styr på CSS, og det har du da tydelig vis ikke!.

Mikkel Mikjær Christensen:

Lone71:

Man må vel godt spørge om noget herinde, man er i tvivl om, uden at blive svinet til??????

Chill Lady ... manden svinder dig ikke til, han hjælper dig sådan set.

Men hvis man ser på verden med negative øjne så vil alting se skidt ud, prøv og se lidt lyst på tingene istedet. Det gør alting meget rarere :o)



Ja det var det jeg mente, og ja, jeg lyder måske som en nar! men det er ment for at hjælpe dig,... hold dig til det du kan!..
  - du er slet ikke klar til at sælge HTML + CSS..

Som mikkel siger, CSS outlet er skide skarpe til det.. - Brug dem, spar tid, mere professionelt resultat, dit eget design!.. =  sælg mere.. ++++

og hvis du har så meget, hvad kan man kalde det? æresfrygt, at du ikke kan tåle konstruktiv kritik, så skal jeg nok prøve at holde mig væk fra dine tråde.. fordi ser jeg noget, der bare IKKE er okay.. så udtrykker jeg min mening!.

 

 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen jeg skærer ikke noget ud i Photoshop,, har lavet knapperne individuelt i photoshop, og banneret individuelt og så har jeg sat det ind på siderne i divs, og positioneret det med css.... Det hele validerer....

Hvorfor skal jeg have sådan nogen kommentarer, når alt jeg bare ville var at få hjælp til en aktiv knap?

Jeg ved godt man kan lave det med css, men så ville jeg ikke kunne få den specille skrifttype jeg har brugt til knapperne, med...

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lone71:

Igen jeg skærer ikke noget ud i Photoshop,, har lavet knapperne individuelt i photoshop, og banneret individuelt og så har jeg sat det ind på siderne i divs, og positioneret det med css.... Det hele validerer....

Hvorfor skal jeg have sådan nogen kommentarer, når alt jeg bare ville var at få hjælp til en aktiv knap?

Jeg ved godt man kan lave det med css, men så ville jeg ikke kunne få den specille skrifttype jeg har brugt til knapperne, med..

<Ikke for sarte sjæle>
Du fatter jo ikke en snot af hvad jeg siger?
At lave det i photoshop, og bagefter få det ud på html er AT SKÆRER UD!, så er jeg shit-fucking lige glad med hvordan du gør!.

Flot for dig at det validerer, lagkage til alle!

Det er jo fucking ikke det jeg siger med at du kan lave det i CSS!.. du kan jo ikke engang læse!.. jeg siger at du kan skifte baggrunden med CSS!, og der kan altså godt være tekst på et baggrundsbillede.. - Hvis du ikke vidste det?

Kom nu ind i kampen, og lad være med at prøve at virke som en der aner bare lidt om hvad du snakker om? når du så åbenlyst ikke gør!.
</ikke for sarte sjæle>

Jeg vil til hver en tid stå klar til at hjælpe alle, så længe de erkender deres fucking problem!.

Og du må gerne citerer mig på, "- Man kommer ikke ret langt ved at tro man er den bedste. - Slet ikke hvis man overhovedet ikke er god!"

Jeg er IKKE den bedste overhovedet, jeg laver skide mange, der er ingen her på siden der er den bedste, og vi laver alle fejl... - Men med det sagt, er der godt nok mange der er bedre end dig...

hold dig til det du kan, øv dig på HTML i din fritid hvis du gider.. men find dig dog en partner som kan lave HTML/CSS/ for et beløb.. og så sælg nogle flere designs istedet!

At drive virksomhed, handler jo i bund og grund at finde det du selv er god til, og finde en måde at sælge det på.. - og du er ikke god til HTML og CSS.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Lone71:

Hvorfor skal jeg have sådan nogen kommentarer, når alt jeg bare ville var at få hjælp til en aktiv knap?

Fordi, jeg kan se du sælger CSS + HTML på trods af følgende udtalelser:

Lone71:

Ok, troede ikke det kunne lade sig gøre kun med css.
Er dog ikke så meget inde i klasser....
Kan du komme lidt nærmere ind på, hvordan html koden skulle se ud?
Cssén ville jegg nok kunne klare....



Her siger du, at du ikke fatter CSS klasser?, lille ven CSS ER KLASSER? god damnit?  
- MEN ALLIGEVEL slutter du med at sige at du GODT kan fine ud af CSS..  Så du lyver også! endda i samme indlæg

Lone71:

Hej Henrik, hvordan er det lige jeg gør det?
Har siddet og rodet med ¨så mange koder at jeg er helt forvirret ligenu.
Har prøvet at lave det med css kun, men det drille rogså....
Er det i min menu i htmlén jeg skal rette et eller andet på hver side?

Her kommer Henrik, med en meget simpel beskrivelse af hvad du skal gøre for at få det til at virke..

Men det forvirrer dig åbenbart mere end det hjælper dig. Og det er fanme skidt? -
Du siger du har rodet med mange koder.. ? hvis du synes HTML koder er avanceret.. så skal du fanen i helvede blive noget bedre før du kan leve af at sælge det`?... Du køber jo heller ikke en murer som synes det er avanceret at holde ved en murerske?

Igen siger du at du er elendig til css? nu modsiger du dig selv fra tidligere!

Lone71:

Jeg skærer intet op nogen steder.
laver knapper og banner og billedebehandling i Photoshop, ellers laver jeg det hele håndkodet i html og CSS....med flash elementer...
Havde bare ikke lige prøvet det med en aktiv knap før.
Man må vel godt spørge om noget herinde, man er i tvivl om, uden at blive svinet til??????

Jeg skærer intet op nogle steder? , jeg er fucking ligeglad med om du bruger photoshops slicing tool, at få photoshop til HTML kalder vi at skærer det ud!.  Stærkt tegn på du ikke fatter en snot om hvad du snakker om..

- Du har aldrig prøvet at lave en aktiv knap før!.. nøj! så vil jeg satmer gerne have dig til at lave min hjemmeside!
Bruger vi elektrikeren som eksempel her.. Er det også MEGA fedt, hvis han har fået sat alt lyset op så der ser skide godt ud!. men han har sku aldrig lige prøvet at få det til at blive tændt før! stærkt!

Og igen! mine ord er hårde, svine dig ikke til.. sætter dig på plads!.

Lone71:

Igen jeg skærer ikke noget ud i Photoshop,, har lavet knapperne individuelt i photoshop, og banneret individuelt og så har jeg sat det ind på siderne i divs, og positioneret det med css.... Det hele validerer....

Hvorfor skal jeg have sådan nogen kommentarer, når alt jeg bare ville var at få hjælp til en aktiv knap?

Jeg ved godt man kan lave det med css, men så ville jeg ikke kunne få den specille skrifttype jeg har brugt til knapperne, med...



Nu svarer du jo så tilbage, med at du rent faktisk godt ved hvad du snakker om.. Selv om du har modsagt dig selv allerede et par gange i løbet af tråden her.
 - på baggrund af tidligere udtalelser er det jo svært at se du ved hvad du snakker om., men det er jo rart nok at vide

Ja du skal have de her kommentarer for at hjælpe dig på det rette spor til at drive en virksomhed.. det er ikke et HTML forum du er landet på!

NU SIGER DU SÅ IGEN! at du godt ved det med CSS, MEN LIGE FØR, skrev du at du IKKE VIDSTE  at man kunne lave det med CSS!!
Og så blev jeg fanmer gal! nu må du fucking bestemme dig!

og specielle skrifttyper? BAGRUNDSFUCKINGBILLEDER..  kig dig nu om på nettet, hvad gør ALLE ANDRE som har "Specielle" skrift typer..

Lone71:
Ok, troede ikke det kunne lade sig gøre kun med css.

Lone71:
Jeg ved godt man kan lave det med css, men så ville jeg ikke kunne få den specille skrifttype jeg har brugt til knapperne, med...


og så til sidst af alt, at du overhovedet skal spørge om så simpelt et spørgsmål er meget sødt.. men se dog for helvede hvordan ALLE Andre gør.. det handler om at stjæle med arme og ben, der er ingen der forventer at du opfynder hjulet på ny. Hver gang du laver en hjemmeside!!.

 

og IKKE undskyld .. for det hård ord brug.! der er btw MANGE stavefejl, og indlægget er skrevet i raseri!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da helt fast Simon.

Du burde lige overveje at tælle til 10 eller gå en tur inden du besvarer sådanne indlæg. Magen til barnlig opførelse skal man da lede længe efter.

Der er da ingen der tvinger dig til at hjælpe Lone, og jeg er sikker på at din "hjælp" ville blive værdsat mere hvis du udtrykte dig lidt mere afdæmpet.

Det er helt fint at du vælger at konfrontere Lone med nogle eksempler, men kunne du så ikke gøre det i en ordentlig tone?

 

 

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)