Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amino fejl i blog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino personale jeg har lavet en blog og skrevet to indlæg.

Jeg ved godt den ikke bliver vist på amino før jeg har point nok. Men jeg kan finde den på google. Problemet er at når jeg finder et af mine blog indlæg på google og klikker, så kan man kun se de kommentare der er og ikke selve den tekst jeg har skrevet.

Hvis jeg klikker på forside og går tilbage til indlægget så kommer teksten frem, men folk skal jo gerne kunne læse teksten med det samme, første gang.

Havde samme problem i går, men det syntes at komme og gå. Vil i være så søde at kigge på det. I må meget gerne sende mig en PM hvis i har brug for mere info.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænkte lidt at det kunne have noget at gøre med indlægs url, som man kan ændre.

Jeg har slettet den indlægs url jeg har skrevet på begge indlæg. Mit første indlæg viser nu tekst når der klikkes via google, men det andet giver stadigvæk kun kommentar visninger. Nu er det også kun det andet indlæg der har kommentare så ved ikke om det er her der er en fejl.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en mærkelig ting at give negative stjener i et indlæg hvor jeg skriver om en fejl på amino !!!

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ops:

Det var da en mærkelig ting at give negative stjener i et indlæg hvor jeg skriver om en fejl på amino !!!

Jeg gav dig en stjerne for at sendt en tom post for at løfte dit indlæg op. Men glædeligt at du har rettet det op med indhold eferfølgende.

Iøvrigt forstår jeg ikke at du ikke retter direkte henvendelse til Amino i stedet for at vente på at de måske tilfældigt læser din tråd.....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:



Iøvrigt forstår jeg ikke at du ikke retter direkte henvendelse til Amino i stedet for at vente på at de måske tilfældigt læser din tråd.....

 

Det er skrevet i den sektion som bruges til feedback og site announcements, så mon ikke Crew'et læser det :)

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Til en evt amino crew person kan jeg fortælle at jeg nu har prøvet at slette mine to blog indlæg og smide dem på igen med ny titel.

Kan lige melde tilbage når de en gang kommer frem på google, om problemet stadigvæk er der.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

ops:

Det var da en mærkelig ting at give negative stjener i et indlæg hvor jeg skriver om en fejl på amino !!!

Jeg gav dig en stjerne for at sendt en tom post for at løfte dit indlæg op.

 

Jeg lavede ikke en tom post for at løfte min post. Jeg lavede et tomt indlæg fordi jeg havde skrevet en besked jeg kort efter fandt ud af ikke var aktuel.

Jeg valgte så at fylde lidt ny viden i da jeg stadigvæk kunne rette i den.

 

bortset fra det vil jeg igve dig ret i det ikke er god stil at skrive indlæg blot for at "løfte" dem.

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 04:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ops

Vi læser dine indlæg herinde, men har du mulighed for at give flere oplysninger til hvordan vi kan genskabe dit problem. For eksempel, hvad søger du på Google og hvilket indlæg er der tale om?

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)