Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores nyhedsoversigt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

"Topliste" troede jeg, var top 3 mest læste artikler fra nyhedsmedierne, men det viste sig, at det vedr. brugernes indlæg.

Jeg synes du skal gøre det mere klart at det både er et nyheds site og et debat forum.

Mvh

Holger

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

"Topliste" troede jeg, var top 3 mest læste artikler fra nyhedsmedierne, men det viste sig, at det vedr. brugernes indlæg.

Jeg synes du skal gøre det mere klart at det både er et nyheds site og et debat forum.

God pointe til det hele. Nyhederne har vi med, da vi mener, at de kan motivere vores brugere til at debattere. Vi er dog glade for vores nyhedsoversigt, så det er selvfølgelig noget vi skal arbejde mere aktivt med.

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes oversigten er nem og overskuelig

Mht. til "forstørrelsesglasset" tog det mig lidt tid at finde ud af, hvad jeg egentlig fik ud af at bruge det.

Men der står jo bare det samme som i den lille boks der kommer, når man holder musen over overskriften. Boksen er Yes (kan jeg virkelig godt li) men jeg ville aldrig benytte forstørrelsesglasset - det er bare endnu et klik før man kommer til selve artiklen.

 

vh anja

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Beck:

Synes oversigten er nem og overskuelig

Mht. til "forstørrelsesglasset" tog det mig lidt tid at finde ud af, hvad jeg egentlig fik ud af at bruge det.

Men der står jo bare det samme som i den lille boks der kommer, når man holder musen over overskriften. Boksen er Yes (kan jeg virkelig godt li) men jeg ville aldrig benytte forstørrelsesglasset - det er bare endnu et klik før man kommer til selve artiklen.

 

vh anja

Tak for din positive tilbagemelding. Ved klik på forstørrelsesglasset får du vist relevante nyheder og debatter. Såfremt du er interesseret i at læse hele nyheden, skal du klikke på overskriften.

Klikker du på taleboblen får du hurtigt adgang til at starte en debat om nyheden.

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)