Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook fan = Gratis røgalarm

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

Jeg har oprettet en facebook profil, hvor jeg gratis forære en røgalarm væk til en ældre over 65 år. (per 100 medlem på facebook). Facebook siden finder i her: http://www.facebook.com/pages/Et-Sikkert-Hjem-Nu/123240213571 hvor jeg håber at i vil tilføje Jer selv og invitere Jeres ”venner”. Baggrunden for profilen er www.sikkerthjem.nu

 

Gruppen med ældre over 65 år er en meget udsat gruppe når vi taler sikkerhed og især brand. Kun 50 % har installeret en røgalarm og gad vide hvor mange af disse der virker? Samtidig er det også i denne gruppe det største antal dødsantal i forbindelse med brand skal findes.

Jeg håber i vil være med til at sprede mit budskab, og sikre vores ældre medborgere. Jeg vil også gerne forære røgalarmer til amino's forældre (altså Jeres forældre + 65 år), bare i tager sætter den op og tager et billed jeg må bruge.
I skal dog helst være et par stykker, da fragten ellers hurtigt løber op.

Har i ideer til virkeligt at booste medlemstallet, hører jeg det meget gerne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt initiativ!! Vil gerne hjælpe med at sprede det gode budskab..

Lige en anden ting, synes du har en super hjemmeside, men det baggrundsmusik irritere mig når jeg kigger rundt..

Overvejer stærkt og købe røgalarmer af dig, dem der kan kommunikere trådløst.

Mikkel

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er på linie med Mikkel - musikken er virkelig træls (jysk) :-D

Overvejer også at købe vores slukningsudstyr til vores forretning(er) og risteri(er) hos dig (sansynligheden for at der går ild i noget i et kafferisteri er jo relativ stor)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Musikken er en test. Desværre fungere testen ikke endnu, da musikken er alt for høj, og den starter hver gang man klikker et nyt sted i shoppen.

Regner med at få en løsnings snarest, ellers nedlægges testen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vill selv forlade siden meget hurtigt hvis der er musik og jeg skal rundt og købe flere ting..

Nu har jeg selv været en af de 112 fotografer der gerne skulle have pulverslukker, førsthjælpskasse og andre små ting i bilen hvis man kommer før redderne ud til en ulykke/brand.

Og skulle jeg så finde alle de ting ville jeg desværre gå videre til side uden musik ;-)

Mikkel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuld forståelse for det, og jeg er hel enig. Musik på siden tror jeg fungere!, men det skal fungere rigtigt og ikke som det er iøjeblikket.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke kunne sige om musik virker eller ej Smile

Jeg bliver altid bare forskrækket over det og vil gerne finde et sted hvor jeg kan slukke for det Embarrassed

Men som du siger er vi jo alle forskellige, så helt sikkert også nogen der syndes det er hyggeligt med lidt musik..

Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Musik på hjemmesider skal være et tilvalg, ikke et fravalg. Efter min mening. Chancen for, at jeg bliver på en side, som starter lyd, uden jeg har bedt om det, er meget lille.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld - jeg skulle også sige: Det er et fint initiativ og jeg håber, du får masser af succes med det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)